Slimproppen spm. Mulig ekkelt

TM85

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Tja jeg lurer litt på den berømte slimproppen.
Så ikke noe til den med de 2 andre. Men i går kveld når jeg gikk på do, sa det et lite "plopp" i do, og der lå det en klump av noe slag. Vanskelig å se/beskrive, men den var helt hvit i "midten" og mer gjennomsiktig rundt, på en måte. Tenker som en 1-krone i størrelseish. Virket litt massiv på en måte.
Har ikke vært plaget særlig av utflod, og ingen sex på lenge.
Så - kan det ha vært den? Vet jo at det lages ny, men det går greit eller? Skal til legen torsdag - holder det eller er dette noe å ringe føde.pol. for i morgen?

Har virkelig ikke anelse og du trenger ikke stole fullt og helt på min bedømmelsesevne, men jeg tror kanskje jeg hadde ventet til du likevel skal på kontroll siden det er snart..

Jeg husker at min var seig som en manet, kanskje enda litt seigere. Hadde den i hånda og spurte jordmor på føden hva jeg skulle gjøre med den. Den var rund og platt og kanskje 3-4-5 cm i diameter. Helt gjennomsiktig som gelé.

Det kan ha vært litt av den, men høres bare ut som en liten bit av den. Hvis hele slimproppen hadde kommet så er man ikke i tvil om hva det er ;)

Jeg hadde nok ringt føden selv, hvis jeg trodde det var slimproppen. Mest fordi jeg hadde vært usikker selv på OM det var problematisk. Best å ringe når man er i tvil, tenker jeg da :-)

Back
Topp