slimproppen som gikk???*ekle detaljer*

Domenica

Gift med forumet
Forrige dagen, da jeg skulle tørke meg etter jeg hadde vært på do, var det plutselig en laaang og tjukk gelelignende greie der[&:]litt gulaktig trur jeg.. ble litt stressa der og da, men så mente jeg at jeg hadde lest et sted at hvis slimproppen løsner alt for tidlig, så produserer kroppen ny..Stemmer dette??? Så da lurer jeg på, kan jeg ikke bade i svømmebasseng da eller??? Tanke på fare med infeksjon og sånn??

Har aldri noe særlig utflod, så er nok ikke det. Kan ikke skjønne hva annet det skulle vært liksom[8|]

Med vesla hadde jeg planlagt ks, og opplevde aldri at slimproppen løsnet, så har ingen erfaring her!!

Og til slutt, hvorfor løsner den for tidlig?? Bør man ta det mer med ro f eks???
Skjedd med noen andre???

Jeg har aldri opplevd at den har gått jeg. Så vet ikke hvordan det er.
Men hørt det skal være blodrester i den.
Du kan ha opplevd en type utflod, jeg har ikke mye til vanlig, men kan likevel få slik du beskriver en sjelden gang iblant..

Tror samme hva at det ikke skal være farlig så lenge du ikke opplever rier som starter etterpå[:D]

Var det ikke vugge eller noen som opplevde noe slik? Husker ikke om konklusjonen ble at det var slimproppen eller ikke!

Det er jo den som hindrer at bakterier og slik ikke skal komme for langt oppover!

Takk for svar[:)] dytter litt jeg da, og håper vugge ser tråden[:)]

Hmm, vanskelig å si..men var den gul, eller blank? For min slimpropp var blank, og litt gul/grønnaktig innimellom..ingen blodrester...

Men, slimproppen kan gå tidlig, og da kommer det en ny, man kan oppleve at slimproppen går flere ganger i svangerskapet har jeg hørt.

Ville kontaktet lege, og forklart greia, er litt vanskelig for oss å si egentlig...har jo ikke sett den[8D][&:]

Når min slimpropp gikk med Tuva var den litt gulaktig på en måte..
Men når den går så tidlig i svangerskapet så kommer den tilbake[:)]

Den var både gul og blank trur jeg...ikke noe blod. Har ikke noe følelse på noe lekking, og jeg kjenner han sparker godt, så ikke bekymret for det. Tenkte mer på evt forhåndsregler og sånn.. Men, skal til jm på torsdag, så får høre med henne da[:)]

Tusen takk for svar!!! Godt å ha noen å spørre[:)]

Har også det samme innimellom. Men her er det SÆD[;)].
Har vertfall alltid tenkt det.. Kommer feks morgenen etterpå, hvis det har lagt inni meg hele natta. Da blir det tykt og slimaktig lang tråd. Helt vanlig her. Å konsistensen er helt normal ved utløsning.

Back
Topp