Slimproppen??*litt ekkle detaljer*

~haremamma~

Elsker forumet
Var på do i ste, da oppdaget jeg en slimete geleakig klump i trusa. Gul/hvit/grønn aktig. Men ingen blodspor. Kan det være slimproppen? Eller bare masse tykt utflod? Så ut som noen hadde snytt seg i trusa Mi :p blæh!

Det kan sikkert være deler av den. Slimproppen er vel ganske stor?

siljegulli skrev:
Det kan sikkert være deler av den. Slimproppen er vel ganske stor?

Ja kan jo være det :) Aner ikke om den hvor stor den skal være. Men det som lå i trusa var på størrelse med en 5 kroning:)

Jeg har aldri opplevd det, men noen dager før fødsel hver gang så har jeg fått slim med blodspor... Å da har min mor (hun er hs) min far (han er lege) og kollega av min mor (hun er jm) sagt at nå går slimproppen. Så jeg tror egentlig ikke at det er slimproppen, men vi er jo alle forskjellige;) jeg blør litt hvertfall når slimproppen går tydelgvis;)

Mars09ogJanuar11 skrev:
Jeg har aldri opplevd det, men noen dager før fødsel hver gang så har jeg fått slim med blodspor... Å da har min mor (hun er hs) min far (han er lege) og kollega av min mor (hun er jm) sagt at nå går slimproppen. Så jeg tror egentlig ikke at det er slimproppen, men vi er jo alle forskjellige;) jeg blør litt hvertfall når slimproppen går tydelgvis;)

hehe.. ja, læste på nett at det skal være blod i :) men sto også at slimproppen kan gå litt og litt og da er det mest bare slim.. men ikke vet jeg :p
snuppa skal bare holde seg inne en stund til så stresser ikke ;)

Back
Topp