Slimproppen har gått!

Bringebærsaft

Flørter med forumet
Vet at det kan ta dager om ikke uker før fødselen starter, men med konstante mensmurringer og vonde kynnere er jeg litt nervøs. Er kun 35+5 uker på vei og skulle helst ha sett at lille hadde vært litt lengre i magen :)

Flere som har opplevd at slimproppen har gått og at det tok lang tid før fødselen startet? *HåperHåper*
 
Ja, min gikk for 3 uker siden :p ikke skjedd noe enda, heldigvis, annet enn murringer og vonde kynnere, som du sier :)
 
Ja, min gikk for 3 uker siden :p ikke skjedd noe enda, heldigvis, annet enn murringer og vonde kynnere, som du sier :)

Det var godt å høre! Får håpe jeg er like heldig/uheldig som deg. Bare ikke disse kynnerne og mensmurringerene varer på ukesvis håper jeg på å kan gå til termin :) Meeen har jeg like vondt som det jeg har i dag i flere uker vet jeg nesten ikke hva jeg skal håpe på [emoji28]
 
Slimproppen kan jo gå flere ganger, det kan dannes ny, så jeg tenker ikke så mye på den [emoji15] vertfall det jeg ble fortalt sist svangerskap når den gikk like før uke 30 en gang. Har ikke sett noe til den enda i dette svangerskapet da :p (35+3)
 
Slimproppen kan jo gå flere ganger, det kan dannes ny, så jeg tenker ikke så mye på den [emoji15] vertfall det jeg ble fortalt sist svangerskap når den gikk like før uke 30 en gang. Har ikke sett noe til den enda i dette svangerskapet da :p (35+3)

Har hørt det jeg også at den kan dannes på nytt, men den var ikke helt hvit for å si det slik. Det var litt blod med, vet ikke om det har noe forskjell på modningen hvis den er rosa/rød isteden for hvit?
 
Har hørt det jeg også at den kan dannes på nytt, men den var ikke helt hvit for å si det slik. Det var litt blod med, vet ikke om det har noe forskjell på modningen hvis den er rosa/rød isteden for hvit?
Aner ikke... Min var helt hvit/gul, ikke noe blod.
Var en av de som googlet bilde fordi jeg hadde egentlig ikke tenkt at man hadde noe som het slimpropp før den gikk :wideyed:
 
Min hadde også blod. Sjukt ekkelt :p
 
Min gikk onsdag 6/9, fikk med en gang mensmurringer som du beskriver, vannet gikk fredag 8/9 og litt under 3 timer senere ble han født [emoji4]
Kynnerne hadde jeg også, men disse hadde jeg i flere uker før han kom [emoji849]
 
Min gikk onsdag 6/9, fikk med en gang mensmurringer som du beskriver, vannet gikk fredag 8/9 og litt under 3 timer senere ble han født [emoji4]
Kynnerne hadde jeg også, men disse hadde jeg i flere uker før han kom [emoji849]
Har slik framgang jeg håpet på, men her er det bare murring og vondt :shifty:
 
Min gikk onsdag 6/9, fikk med en gang mensmurringer som du beskriver, vannet gikk fredag 8/9 og litt under 3 timer senere ble han født [emoji4]
Kynnerne hadde jeg også, men disse hadde jeg i flere uker før han kom [emoji849]

Har hatt en del vonde og regelmessige kynnere før den gikk, men håper hun blir i magen bittelitt lengre :) Har hørt mange som har født opp mot to døgn etter. Så her har jeg vasket ferdig hus og tatt klesvasken i tilfelle det skulle skje noe ;-)
 
Har hatt en del vonde og regelmessige kynnere før den gikk, men håper hun blir i magen bittelitt lengre :) Har hørt mange som har født opp mot to døgn etter. Så her har jeg vasket ferdig hus og tatt klesvasken i tilfelle det skulle skje noe ;-)

Skjønner det, er veldig fint å ha han her men han er fortsatt svak og behøver sonde så skulle inderlig ønske at han holdt seg inne en stund til [emoji53]
Smart gjort, skulle ønske jeg gjorde det samme [emoji28]
 
Skjønner det, er veldig fint å ha han her men han er fortsatt svak og behøver sonde så skulle inderlig ønske at han holdt seg inne en stund til [emoji53]
Smart gjort, skulle ønske jeg gjorde det samme [emoji28]

Huff sier du det. Håper det går fint med dere [emoji4][emoji173]️ Hvilken uke fødte du han i da?
 
Huff sier du det. Håper det går fint med dere [emoji4][emoji173]️ Hvilken uke fødte du han i da?

Det går fint, han kom i uke 35+0 [emoji4] nå er han 15 dager gammel og har egentlig sovet i ett siden han kom [emoji17] han virker rett og slett fortsatt litt sliten etter en tøff start der han behøvde litt hjelp med å få igang pusten ordentlig
 
Jeg hadde hrller virkelig ikke håpet på fødsel i uke 35, de har det best i magen noen uker til :)
 
Back
Topp