Slimproppen har gått

sanne

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Skjedde under morgenens toalettbesøk. Så nå er jeg veldig spent! Men kan jo ta dager før det skjer noe.

Men plutselig kjente jeg det rant litt væske i trusa, men det var veldig lite. Kom litt rosa, og da jeg gikk på do igjen litt senere, var det slim der igjen (beklager detaljer).

Var det vannavgang?

Last edited:
Ååå så spennende. Vet ikke hvordan denna proppen skal se ut. Nå har det gått mange propper her.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Slimproppen var ikke rennende hos meg... Mer som litt ekstra tykk utflod med rosa farge og litt blodstriper i, den gikk over flere dager i porsjoner (fin detalj, haha) men vannet, det rant ;) :P så kanskje det er vannavgang i stedenfor?! Legg deg ned på ryggen på gulvet, tips jeg fikk av jordmor, renner det enda mer da, så er det vannet som går :D

Slimproppen var ikke rennende hos meg... Mer som litt ekstra tykk utflod med rosa farge og litt blodstriper i, den gikk over flere dager i porsjoner (fin detalj, haha) men vannet, det rant ;) :P så kanskje det er vannavgang i stedenfor?! Legg deg ned på ryggen på gulvet, tips jeg fikk av jordmor, renner det enda mer da, så er det vannet som går :D

Takk for svar alle... Litt dårlig forklart av meg, kanskje. Først var den slimete, og forstod med en hang at det var proppen. Deretter kom det bittelitt vann (urin?) som det var rosa i. Litt senere mer slim...

Ringte med føden i 8.30-tida, og jeg skulle ta på bind - hvis det var tørt skulle jeg ikke komme, men dra til legetime med ul jeg har avtale om senere i dag. Hvis det var noe der skulle jeg dra opp til føden. Lurer på om det blir det siste... Jeg krysser fingrene for januarbarn, herregud, så spennende!

Her inne går det slimpropper som bare rakkern :p

Spent på hvordan det går med deg, siden du ikke har skrevet noe siden i formiddag!? :D

:-) Det var lite fostervann, og det ble bestemt at jeg skulle settes i gang med modningsgele (ikke tablett da jeg har hatt ks tidligere).

Riene tok seg opp kraftig i natt, og plutselig var det nesten full åpning. Rakk ikke epidural engang. Nyttårsaften morgen kom han til verden :-)

So kjekt! Gratulerer :)

Gratulerer :)

Gratulerer så mye! :D

Back
Topp