Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan godt ha vært proppen den ser forskjellig ut fra kvinne til kvinne. Her så den ut som en propp, helt blank, var ingen tvil engang hos andre kan den komme i deler, med blodspor, osv.Har også hørt at den kan fornye seg, men hvordan ser den egentlig ut lurer jeg på? Jeg så den aldri med førstemann så jeg er usikker der. Kom til å tenke på at i dag tidlig når jeg var på do og tisset så så jeg at det lå en gul/grønn klyse så ut som en stor snørrklatt som rant ned i do, men jeg tenkte ikke noe mer over det og dro ned.. Selvfølgelig har jeg tenkt på det i ettertid nå hmm..
årh at jeg ikke tenkte meg om å studere den nøyere da så hvertfall ut som en snørrklatt på størrelse med en 1 kroning kanskje, mer enn det så jeg ikke.. tidlig om morgenen så tenkte jeg jo ikke på det - dumme megDet kan godt ha vært proppen den ser forskjellig ut fra kvinne til kvinne. Her så den ut som en propp, helt blank, var ingen tvil engang hos andre kan den komme i deler, med blodspor, osv.
Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Hahaha vel, med mindre det pleier å komme slimete kladder ut av dine ladyparts så skal du ikke se bort ifra at det var slimproppen hehe Min var vel på den str den og, bittelitt avlang. Datt i do her og kjente liksom at det var noe som kom ut, nasssstyårh at jeg ikke tenkte meg om å studere den nøyere da så hvertfall ut som en snørrklatt på størrelse med en 1 kroning kanskje, mer enn det så jeg ikke.. tidlig om morgenen så tenkte jeg jo ikke på det - dumme meg
hahaha nei pleier egentlig ikke det, var en dag det kom blankt slim.. bortsett fra det har det ikke vært noenting men det slimet var uansett helt annerledes enn det jeg la merke til i do i dag tidlig da hehehe uff virkelig detaljer her altså men burde man foreta seg noe, som å ringe jm eller føden? Har vel kanskje ingenting å si om det var den eller ikke da jeg har hørt den kan gå leeenge før fødselHahaha vel, med mindre det pleier å komme slimete kladder ut av dine ladyparts så skal du ikke se bort ifra at det var slimproppen hehe Min var vel på den str den og, bittelitt avlang. Datt i do her og kjente liksom at det var noe som kom ut, nassssty
Haha ja det var nok slimproppen, eller deler av den iallfall Nei, ikke så lenge du ikke har tegn på forestående fødsel. Bare nevn det på neste kontroll, vet at det er noen do's and Dont's når den er gått mht bading osv. men det er jo ikke noe i veien for å ringe jm å høre da, er jo tross alt derfor de er derhahaha nei pleier egentlig ikke det, var en dag det kom blankt slim.. bortsett fra det har det ikke vært noenting men det slimet var uansett helt annerledes enn det jeg la merke til i do i dag tidlig da hehehe uff virkelig detaljer her altså men burde man foreta seg noe, som å ringe jm eller føden? Har vel kanskje ingenting å si om det var den eller ikke da jeg har hørt den kan gå leeenge før fødsel
skal til jm neste onsdag så får høre med henne daHaha ja det var nok slimproppen, eller deler av den iallfall Nei, ikke så lenge du ikke har tegn på forestående fødsel. Bare nevn det på neste kontroll, vet at det er noen do's and Dont's når den er gått mht bading osv. men det er jo ikke noe i veien for å ringe jm å høre da, er jo tross alt derfor de er der
Som en enkroning? Trodde den var på størrelse med en appelsin eller noe sånt jeg, umulig å overse Er den så liten så merker en det kanskje ikke nødvendigvis?årh at jeg ikke tenkte meg om å studere den nøyere da så hvertfall ut som en snørrklatt på størrelse med en 1 kroning kanskje, mer enn det så jeg ikke.. tidlig om morgenen så tenkte jeg jo ikke på det - dumme meg
Sniker litt jeg min var vel på størrelse med en klementin - så ikke noe dum tanke du har derSom en enkroning? Trodde den var på størrelse med en appelsin eller noe sånt jeg, umulig å overse Er den så liten så merker en det kanskje ikke nødvendigvis?
hehe som en appelsin faktisk Da hadde man vel hvertfall ikke vært i tvil haha Jeg vet jo ikke om det var slimproppen, men så tilfeldigvis ei "snørrklyse" på str med en 1 kroning i do før jeg trakk nedSom en enkroning? Trodde den var på størrelse med en appelsin eller noe sånt jeg, umulig å overse Er den så liten så merker en det kanskje ikke nødvendigvis?
jeg så ingenting til slimproppen sist svangerskapet og har ikke sett noe til den hittil, vet mange med flere fødsler bak seg som aldri har sett den så er nok ikke så vanlig som det kan virke som at man legger merke til denSom en enkroning? Trodde den var på størrelse med en appelsin eller noe sånt jeg, umulig å overse Er den så liten så merker en det kanskje ikke nødvendigvis?