Slimproppen har gått..

sunniz

Flørter med forumet
Slimproppen min gikk nettopp.. Jeg har 8 dager til termin, og har slitt med sterke kynnere hele graviditeten.. Dere som har født, hvor lang tid etter at slimproppen deres gikk fødte dere? Litt utålmodig bare;)
 
Sist så gikk slimproppen min etter at jordmor strippet meg, hadde hatt regelmessige rier hele dagen før, og så begynte riene igjen etter at slimproppen min gikk. Dro på sykehuset kl 17 på ettermiddagen, men så dabbet det av, så han var ikke ute før neste morgen. Men selve fødselen tok ikke lang tid, Kom inn på fødestua kl 08.30 og 09.33 var han ute :)
 
Her gikk deler av slimproppen en mnd før, og resten samme dag som fødselen startet! Krysser fingrene for deg:)
 
Oki.. Hååååper at det har sammenheng med at noe er på gang.. Uansett ikke så lenge igjen da;)
 
Sniker fra januar13 her;) Med forstemann gikk slimproppen kl 09.30 på morgenen og hun ble født kl 02.30 under et døgn etter.. 

Uansett!! Lykke til! 
 
Har ikke blitt noe fødsel på meg ennå, men har de tre siste dagene nå hatt lyserosa utflod.. Kan det ha med å gjøre at det åpner seg? Jeg har termin på torsdag så har nok jenta mi her om ikke så fryktelig lenge uansett:)
 


sunniz skrev:
Har ikke blitt noe fødsel på meg ennå, men har de tre siste dagene nå hatt lyserosa utflod.. Kan det ha med å gjøre at det åpner seg? Jeg har termin på torsdag så har nok jenta mi her om ikke så fryktelig lenge uansett:)



Ja, det har nok sammenheng med at det begynner å åpne seg :))) Spennende, lykke til! Og ang slimproppen; denne gang gikk den ikke før jeg var i fødsel. Forrige gang gikk den 12 timer før fødselen startet. Tror nok det er like vanlig begge deler ;)
 
Her ble min lille prinsesse født igår kl 18:):) to dager før termin. Hadde rier på natten og de tok seg opp i 07 tiden på morgenen.. Dro til sykehuset i ett tiden, hadde da 4 cm.. Etter en time var det blitt 7 cm, men da stoppet riene opp gradvis. Etter litt tvilling ble jeg satt på drypp, og en og en halv time senere var hun ute:):) fantastisk:):):)
 
Back
Topp