Slimproppen gikk IGJEN!

Dinedama

Glad i forumet
Er det noen av dere som har vært borti at slimproppen har gått flere ganger iløpet av svangerskapet? Dette er andre gangen denne mnd at slimproppen min går... [&:]
Bør jeg bekymre meg eller? Det har ikke vært noe blod i den noen av gangene... Men jeg blir litt skeptisk når det skjer flere ganger...

oi har den gått? min gikk ikke sist svangerskap i det hele tatt som jeg merket!! men kanskje du burde ringe føden å spørre???

Ja det er andre gangen...
Jeg har lest at det er normal at den kan gå etter sex [8|] Og når den går såpass tidlig så lages det en ny av seg selv... Men jeg håper bare at det kommer en ny denne gangen også da... [8|]

I mitt 2 svangerskap gikk den i uke 24 - men jeg knep igjen til uke 36! - men jeg synes du skal ringe føden og høre med de...har ikke hørt om det før, at den går flere ganger (men alt er mulig - det er jo bare for å høre hva de sier der!!)

OPPDATER!![;)]

Den gror tilbake når den går såpass tidlig vet jeg [:)] Men jeg håper bare den gjør det flere ganger [:D]
Jeg skal til jordmor i neste uke så jeg tror egentlig jeg venter til da så lenge jeg ikke kjenner noe ubehag... det er jo ikke så mye som kan gjøres fra eller til... For bare passe på å være forsiktig med sex slik at sæden ikke modner livmorhalsen [;)]

ORIGINAL: Dinedama

Den gror tilbake når den går såpass tidlig vet jeg [:)] Men jeg håper bare den gjør det flere ganger [:D]
Jeg skal til jordmor i neste uke så jeg tror egentlig jeg venter til da så lenge jeg ikke kjenner noe ubehag... det er jo ikke så mye som kan gjøres fra eller til... For bare passe på å være forsiktig med sex slik at sæden ikke modner livmorhalsen [;)]

ja, hold deg unna mannen litt - og hold deg veldig i ro (det var i allefall de beskjedene jeg fikk da det skjedde med meg...) lykke til, snuppa - og vit at jeg tenker på deg!
varm klem til deg

Oj.. ja da synes jeg ihvertfall at dere skal holde dere unna sex resten av svangerskapet.. elelr ihvertfall til etetr uke 35.
Sjansen er jo stor kanskje for at den skal gå igjen siden den har gått to ganger nå?

Tenker også at den er der vel som en slags beskyttelse for å hindre at bakterier o.l skal komme lenger opp å forstyrre livmorhals og fosterhinnene...

Uansett.. følge nøye med om det kommer blod elelr om du får regelmessige tak. Da synes jeg du skal ringe føden uten å nøle! For tidlig for lille baby å bli født nå! ;)

Takk for svar søtinger [:)]

Slimproppen min gikk i uke 27, masse blodblandet slimklump aktig.[&:] Gikk litt til en uke senere, jeg hadde begynt å bli moden, men ingen åpning.
Var på sjekk igjen nå og da var det kommet en ny slimpropp fikk jeg beskjed om.
Så hos meg gikk den i 2 omganger ca 1 uke i mellom, jeg fikk rier av dette som heldigvis ga seg.
Fikk beskjed om å holde meg unna sex og ta kontakt med en gang jeg får rier eller begynner å blø igjen.

Men slimproppen kan gå lenge før det skjer noe, sist gikk den 6 uker før jeg fødte vesla.

Min gikk ikke i forrige svangerskap, så åssen merker man at den går hvis man ikke hører det eller det er blod?? Bare en slimklump om kommer ut???
Burde jo vite det, men det gjør jeg altså ikke...[:-]

ORIGINAL: jk81

Min gikk ikke i forrige svangerskap, så åssen merker man at den går hvis man ikke hører det eller det er blod?? Bare en slimklump om kommer ut???
Burde jo vite det, men det gjør jeg altså ikke...[:-]

Jeg var ikke i tvil da den kom, første gang kjente jeg det kom noe bløtt i trusa. Der lå den geleaktig blodklumpen.[:'(] Slimete, litt fast i konsistensen og blod blandet, ganske så ekkel.
2. gangen smalt den i do, lå å fløt i doskåla.
Hehe, er jeg detaljert nok nå.

Jeg tror man merker hvis den kommer ja... haha! [:)]
De er ulik alt annet jeg har fått ut av dåsa før iallefall [:D][:D]

Men da tror jeg bare slapper av, tar det litt roligere med sengeaktiviteter ([8|]) og spør jordmor når jeg skal på kontroll [:)] Jeg har ingen vondter eller kynnere what so ever, så jeg tror det går greit dette [:)]

Back
Topp