Slimproppen gått??

Isaell

Flørter med forumet
Hei.
Merket i sted før jeg skulle på do at det kom masse slim ut fra vaginan. gikk gjennom truse og buksen. når jeg gikk på do kom det en hvit klump og når jeg tørket meg kom det en helt gjennomsiktig gele klump. Er det at slimproppen har gått da??
Vært svimmel i dag og går og nå er det murring i ryggen. Er i uke 37 + 4 nå.
Usikker på om jeg skal ringe KK eller vente. leste at vist det er slimproppen så kan den gå opp i mot dager og uker før fødsel finner sted :eek::confused:
er så usikker her jeg sitter i sofan :eek:

håper noen har svar på dette ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ingen erfaring selv, men masse lykke til! :D håper noen kan gi deg et nyttig svar ;)

Hvis du føler deg usikker så er det bare å ringe, men som du sier så trenger ikke det at slimproppen går å være et sikkert tegn på fødsel. :) Men jeg har jo aldri født selv da..

Slimproppen kan gå flere uker før fødsel. Er vel egentlig bare et modningtegn ofte.. Spurte jordmor om dette i dag, hun sa den kan komme hel eller som økt utflod.. Den er gjerne litt blodig også.. Men hørt av en venninne at hennes var grønnfarget og kom som en propp i do.. Så er vel forskjellig der å..

Sniker litt her. Men det høres ut som slimproppen ja. Kan jo selvsagt også være masse utflod som er samlet seg sammen. Jeg fikk selv murringer sist når slimproppen gikk og da startet fødselen. Var da like langt som deg. Men ikke for å skuffe deg så kan det roe seg ned igjen også, ingen er like må vi huske.og det er baby som bestemmer når den vil ut. For meg høres det jo ut som noe er på gang. Men jeg er ingen jordmor eller sykepleier. :-) du må ha masse lykke til uansett. :-) sitter murringene nederst i magen eller korsryggen kan dette være starten på rier, prøv å slappe av nå mens det fortsatt ikke er så vondt og sterkt, om det da fortsetter mens du slapper av å tar seg opp er det nok noe på gang. er du usikker så ringer du føden, for å gå rundt å være usikker er jo heller ikke noe godt.:-) lykke til.

Dette er mitt andre svangerskapet. men er 5 år siden sist. Den gang gikk slimproppen som var hvit med litt blod i. Ikke mye som kom da. så 12 timer etterpå var hun ute. hun kom 15 dager før termim.
Nå kom det masse ut i forhold. Men ikke blod. Får bare smøre meg med tålmodighet :):)

Takk for svarene så langt ;);)

Kanskje det skjer noe snart:-) spennende. Men som de skriver over, kan gå flere uker i forveien, men også samme dag som fødsel. Så her er det bare å slappe av og kjenne etter kroppen;-)

Har aldri hørt at slimproppen er hvit. Mer gul/gjennomsiktig. Håper det skjer noe, men som du sier kan den gå både uker og dager før fødsel. Lykke til! :D

Virker som han har det veldig fint inni magen enda. kjenner kroppen forbreder seg godt nå.så vi venter spent :):)

Da er vannet mitt gått. så nå har riene kommet. utrolig rar opplevelse dette. har ringt føden. så tar ikke riene seg opp føk kl 10 i morgentimene må jeg ringe opp å få kontroll og bli satt opp drypp. er så spent nå.. :):)

• Liker
Reactions: EJ
Da er vannet mitt gått. så nå har riene kommet. utrolig rar opplevelse dette. har ringt føden. så tar ikke riene seg opp før kl 10 i morgentimene må jeg ringe opp å få kontroll og bli satt opp drypp. er så spent nå.. :):)

• Liker
Da er vannet mitt gått. så nå har riene kommet. utrolig rar opplevelse dette. har ringt føden. så tar ikke riene seg opp før kl 10 i morgentimene må jeg ringe opp å få kontroll og bli satt opp drypp. er så spent nå.. :):)

• Liker

• Liker
Spennande :) Lykke til :D
- Når har du egentle termin?

Tusen takk. er på KK. riene har tatt seg opp. så prinsen kommer nok i dag :rolleyes::rolleyes:

har termin 24.02.14. men første kom ca 15 dager før.

så ligger nå å slapper av mellom riene.

Lykke til! :D

Back
Topp