Slimproppen er gått

Nina 2barns mamma

Glad i forumet
Hei hei jenter:)
Imorges når jeg gikk på do, var det meget me blod og slim i trusa også på papiret, så nå har altså slimproppen gått,herlig at ting vertfall er litt på gang. Va på sjekk på sykehuset,de målte babyen og sko kjekke meg der nede om jeg hadde åpning å sån,da sa jordmor at vis hu fant åpningen så sko hu stimulere litt og gjøre noen triks slika tdet starta skikkelig.Men  detvar dessverre ingen åpning ennå,hu gravte å prøvde å finne den, men detvar ingenting ennå.Så selv om slimproppen er gått så kan det skje alt ifra i natt, til om noen dager eller en uke til 2. Jeg hadde store forhåpninger idag...[:)] Men føler noen små murringer i ny og ne så håpet at det snart kan starte er jo der[:D] 

Krysse fingre for at det ikke tar for lang tid før det skjer noe da!
Nå er du ett steg videre da.....spennende!

Ja ganske spennene, merker at jeg er på vakt hele tiden, håper det starter snart[:D] Men vet jo at fordi at slimproppen er gått kan det fortsatt ta dagevis før det skjer noe. Noen trix?????

Vett dere om Irene har lagt ut mer bilder av Benjamin noen plass?Så hun skreiv i skravletråden hun skulle gjøre det, men ser ikke noen?

Ja Nina, alt kan skje og ingenting!
Smør deg med tålmodighet....
Ser heller ingen bilder, men hun har sikkert nok å henge fingrene i!

Ja jeg satser på at dette blir en kjekk natt i form av påbegynnende rier,smerter og biltur inn til sykehuset, hadde vært meget kjekt[:D]

ER så KLAR[:D]

Var du moden da?? Da hjelper det kanskje å ta en slurk lakserolje...[;)]

åå lykke til!! her var det mange som hadde noe på gang...(æ vil også!!)
Hold oss oppdatert!!! [;)]

ORIGINAL: ale82

åå lykke til!! her var det mange som hadde noe på gang...(æ vil også!!)
Hold oss oppdatert!!! [;)]

Signerer[:)]

Sier det igjen jeg.. hihi.. SEX hjelper... tror spermen skal inneholde noe som trigger det som setter i gang fødselen..... eller kanskje det bare er et kjærringråd.. det funka for meg i allefall.... Lykke til...[:)]

Hun skulle kjekke meg om jeg var moden (vil det sei det samme som åpning)? for det hadde jeg ikke,hu gravte og letter etter den men fant den ikke. så det er vel bare å vente. sex prøvdes igår, men til ingen nytte[:(]prøve igjen i kveld kanske[:D]

Back
Topp