Slimproppen er gått !!!

Jeg så aldri noe til den slimproppen i første svangerskap. :P

Slimproppen min gikk første helga i permisjonen.. Mistenker at det har blitt laget en ny siden det :p

Slimproppen min gikk onsdag 23, å lillegutt ligg ennå i magen :p men jordmora regna nu med d ville skje nokka snart

Sniker fra mai:-) Min gikk dagen før jeg fikk rier sist. gikk på formiddagen, samme kveld hadde vi sex og noen timer senere kom riene, sakte men sikkert:-D lykke til, håper det skjer noe snart!

Sniker fra juli.min slimpropp (i alle de tre andre svangerskapene), har gått noen timer før jeg merker de første svake mensmurringene som gikk over til rier iløpet av dagen:) håper det skjer for deg også!

Nå er det tre uker ca siden den gikk,lille er fortsatt i magen og har det tydeligvis veldig fint der ser det ut som :p

Håper at det blir fødsel på deg snart, sånn at du slipper å gå så veldig mye lenger på overtid. ☺

Var hos jordmor i dag, hadde da 1 cm åpning men mormunn var ikke helt moden enda ;o Men har hadd skikkelige maserier nå i 1 døgn...

Hvordan ser slimproppen ut? Har kommt masse blod og slim her etter stripping. Så trodde den var gått sist uke. Men i dag kom ein seig klump. Som var tykkere en slimet som kom tiligere. Har og blødd litt natt til lørdag. Har hatt 3 cm i over 1 uke. Kom ingen blod i dag da. Bare ein ekkel klump :p termin i morgen

Hvordan ser slimproppen ut? Har kommt masse blod og slim her etter stripping. Så trodde den var gått sist uke. Men i dag kom ein seig klump. Som var tykkere en slimet som kom tiligere. Har og blødd litt natt til lørdag. Har hatt 3 cm i over 1 uke. Kom ingen blod i dag da. Bare ein ekkel klump :p termin i morgen
Er ikkje det slimproppen da??

Back
Topp