Slimproppen*ekle detaljer*

Jelin

Glad i forumet
Etter jeg hadde vært på do i stad kom det masse gulaktig slim på papiret når jeg tørket meg.
Tenkte på slimproppen med en gang, men jeg aner jo ikke hvordan den skal se ut.
Kan det ha vært den? Og er ikke det evt litt tidlig at den skal gå nå?
Vil helst ikke ha han ut enda[&:]

Det er nok litt forskjellig, men min slimpropp var helt blank og litt blodaktig..

Slimproppen kan gå flere ganger i løpet av svangerskapet.. Høres ut som slimproppen, men tror ikke du trenger å bekymre deg hvis du ikke begynner å få vondt da... Min gikk samme dag som jeg fødte.. Men du er jo tidlig ennå da...

Slimproppen kan gå mange måneder før fødsel

ORIGINAL: Kineblomst

Slimproppen kan gå flere ganger i løpet av svangerskapet.. Høres ut som slimproppen, men tror ikke du trenger å bekymre deg hvis du ikke begynner å få vondt da... Min gikk samme dag som jeg fødte.. Men du er jo tidlig ennå da...

Jeg vil tro at det var den ja.. Jeg har i hvert fall aldri sett eller opplevd noe lignende.
Merker ingenting, så satser på at det går bra[:)]
Har hørt at den har gått veldig tidlig på andre også uten at de har født.

ORIGINAL: Jelin

ORIGINAL: Kineblomst

Jeg vil tro at det var den ja.. Jeg har i hvert fall aldri sett eller opplevd noe lignende.
Merker ingenting, så satser på at det går bra[:)]
Har hørt at den har gått veldig tidlig på andre også uten at de har født.

jada, du trenger ikke bekymre deg ;)

Slimproppen er oppskrytt.. Ikke bekymre deg du! [:)]

Back
Topp