Slimproppa

tut

Betatt av forumet
Der gikk slimproppa gitt. 2uker igjen til termin bare. Var hos jordmor i går. 2 cm åpning. Håper jeg holder igjen til januar. Har mensmurringer hele nettene nå, men synes ikke at de gjør vondt. Føler iallefall ikke for å grine.

Tenk om jeg ikke skjønner at fødselen er i gang. Hvor lang tid gikk det med dere som har født, fra slimproppen gikk til fødselen var i gang? Kjenner jeg gleder meg. All angst er borte. Sikkert naturlig da jeg er så dritlei av å være stor.

Den kan gå rett før noe er på ferde til noen uker før [:D]
Masse lykke til og skulle ønske jeg kunne si det samma at jeg gleder meg.
Men det kan jeg ikke [:(]

Lykke til...spennende! oppdateres!

Tror ikke min slimpropp har gått enda, så hvis det stemmer at det kan ta uker før fødselen er i gang fra man mister den, får jeg ikke barn før i midten av januar jeg da...
Og er nå 3 dager over termin!!!!!!!!!!!

Min gikk den samme dagen som Maiken ble født. Dette er jo veldig forskjellig fra person til person. Men du har nok ikke lenge igjen du da.......[;)]
Masse lykke til![:D]

Jeg har aldri merket når den slimproppen har gått jeg....[8|] Spennende om jeg finner det ut denne gangen for dette er siste gang for meg. Nå er vi mange nok.[:)]

Min har også gått samme dagen som jeg har født, men jordmødrene har sagt at det kan gå opptil et par uker før det skjer noe.....men det behøver ikke det..

Forresten....du får ha lykke til da..
Spennende dette her..

Jeg mista min for lenge siden[8|] Men jeg sitter på her enda[:(]

Back
Topp