Slimpropp

Lykke2014_2018

Betatt av forumet
Hei,
Idag tidlig kom slimproppen[emoji51][emoji85]Jeg ble selvfølgelig nervøs, da jeg først ble omgangssyke og etterpå forkjølet. Altså mister så mye energi og matlyst, så tanken på start til fødsel gjorde meg veldig redd[emoji19]Noen flere som har fått slimproppen ut?

Sniker.:)
Slimproppen min kom etter stripping og 4 dager før fødsel. Igangsatt da men.
Håper jo du får hentet deg litt inn,så kjipt å være så syk og gå inn i fødsel.. :(
slimproppen kan jo komme uker og dager før det skjer noe :sorry:

Slimproppen min gikk for 11 dager siden.. først i dag har jeg rier, så det kan ta tid likevel :)

Slimproppen min gikk for 11 dager siden.. først i dag har jeg rier, så det kan ta tid likevel :)

Oi, plutselig går du også inn i fødsel disse dager!
Vil bare ønske deg så mye lykke til.

Hold oss oppdatert, så lenge du har lyst og orker da.

Oi, plutselig går du også inn i fødsel disse dager!
Vil bare ønske deg så mye lykke til.

Hold oss oppdatert, så lenge du har lyst og orker da.
Tusen takk for lykkeønskning! Ser ut som jeg slipper igangsetting, og det er jeg glad for :)
Ikke så sterke rier enda..synes det er vanskelig å vite nøyaktig hvor lenge de varer da jeg til vanlig har mye vondt i bekken og korsrygg :P Men det kommer vel ;)

Tusen takk for lykkeønskning! Ser ut som jeg slipper igangsetting, og det er jeg glad for :)
Ikke så sterke rier enda..synes det er vanskelig å vite nøyaktig hvor lenge de varer da jeg til vanlig har mye vondt i bekken og korsrygg :p Men det kommer vel ;)

Jeg hadde svake rier med førstemann hvor det strammet seg ofte, hvert 5- 10. Min over flere perioder. De var ubehagelige, men ikke vonde. Da var jeg noen dager på overtid.
Det føltes mer som modning på en måte. Jeg hadde etter dette 2 cm åpning ved kontroll, men det skjedde ikke noe mer enn som så 9 dager på overtid satte de meg i gang.

Det er jo din andre gang ( selv om det er en stund siden), så vil tro kroppen din fikser brasene :happy:.
Har du vondt?

Utrolig spennende om du får desember-, januar- eller til og med nyttårsbarn!
Det kan jo godt skje nå.

"Alle" er så opptatt av at ...åååå det må jo bli januarbarn osv....men det aller viktigste for mammaene er å få et barn som er sterkt og vitalt og klarer seg bra.
Det går bra med alle desemberbarn også :joyful:. Min venninne skulle bli januarbarn, men ble født 3 uker for tidlig. Dermed ble hun desemberbarn. Hun fikk A i nesten alt på skolen :joyful:, så ingen grunn til bekymring for min del :happy:.

Jeg hadde svake rier med førstemann hvor det strammet seg ofte, hvert 5- 10. Min over flere perioder. De var ubehagelige, men ikke vonde. Da var jeg noen dager på overtid.
Det føltes mer som modning på en måte. Jeg hadde etter dette 2 cm åpning ved kontroll, men det skjedde ikke noe mer enn som så 9 dager på overtid satte de meg i gang.

Det er jo din andre gang ( selv om det er en stund siden), så vil tro kroppen din fikser brasene :happy:.
Har du vondt?

Utrolig spennende om du får desember-, januar- eller til og med nyttårsbarn!
Det kan jo godt skje nå.

"Alle" er så opptatt av at ...åååå det må jo bli januarbarn osv....men det aller viktigste for mammaene er å få et barn som er sterkt og vitalt og klarer seg bra.
Det går bra med alle desemberbarn også :joyful:. Min venninne skulle bli januarbarn, men ble født 3 uker for tidlig. Dermed ble hun desemberbarn. Hun fikk A i nesten alt på skolen :joyful:, så ingen grunn til bekymring for min del :happy:.
Mine var økende i styrke og 2-4 min mellom. Stoppet opp ved 03-tiden. Rimelig skuffet i dag. Men men, hun kommer vel når hun vil.. er uansett ikke så innmari lenge til :)
Ja, vet. Alle jeg møter sier ;får håpe hun kommer over nyttår». Det er jo ikke krise å være yngst.. jenter er ofte tidligere moden enn gutter,i tillegg så går det an å lære barnet en del før skolestart dersom en ønsker, så blir det lettere for de, uansett når på året de er født :)

Takk for det :) Var visst falsk alarm.. prøver å være tolmodig :p
Hehe, er det en liten luring i magen på deg :)
Størsta gjorde det 1 uke før tiden, men hun kom på termin dato hun den rakkeren. Du får smøre deg med tålmodighet og finne 1000 ting som skulle vært gjort. Det er da jeg har funnet ut at de kommer :hilarious:

Hehe, er det en liten luring i magen på deg :)
Størsta gjorde det 1 uke før tiden, men hun kom på termin dato hun den rakkeren. Du får smøre deg med tålmodighet og finne 1000 ting som skulle vært gjort. Det er da jeg har funnet ut at de kommer :hilarious:
Har termin i morgen, så trodde virkelig at hun skulle komme. Hehe, det var det da..får lage meg en liste :P

Er på saken ;)

Jeg trodde jeg hadde kynnere... bare det at kynnere ikke blir regelmessige og deg var mine. Rier hele natta. Slimproppen gikk om morgenen og riene startet umiddelbart igjen. Men med de 2 andre måtte jeg settes i gang. Med denne premature fødselen så gikk alt som «det skal i en normal fødsel». Rier, slimproppen, vannet og baby i løpet av 26timer. :-)

Back
Topp