Slimpropp

Bkno9171972

Andre møte med forumet
Hei, jeg hører egentlig til på november men har ett lite spørsmål til dere som har født nylig :)
Har slitt med premature rier siden uke 31( uke 36 nå) vært lagt inn på sykehuset 2 ganger for det jeg ble skrivd ut forje lørdag å på søndagen dagen etter fikk slimproppen.
Hvor lang tid tok det fra du mistet den til fødselen startet? Har hørt at man vanligvis føder innen 14 dager?
Jeg har nå gått 8 dager + at jeg fikk beskjed på sykehuset at han mest sannsynlig kommer til å bli født før termin
 
Det er flere slimpropp-tråder her du evt kan lese igjennom;)
Jeg har ikke selv født enda, og heller ikke sett noe til slimproppen, men har skjønt på de andre her at det ikke trenger ha noen sammenheng med når fødselen starter. Noen har født dagen etter, hos andre har slimproppen gått for to uker siden og fortsatt ingen fødsel.. og visstnok kan den gå flere ganger (at det danner seg ny), eller at deler av den går litt etter litt. Så akkurat slimproppen tror jeg er en dårlig indikasjon, dessverre :confused:
 
Min slimpropp gikk to dager før vannet gikk og fødselen startet [emoji4] men er jo ulikt for alle!
 
Min gikk i starten av september. Fortsatt ikke født :p
 
Back
Topp