slimpropp

Uvi vet jeg ikke noe om, men soppinfeksjon har jeg fått beskjed om å evt få sjekket opp hos gynekolog av jordmor. Ikke tatt det opp med legen min, men det er sikkert litt forskjellig praksis ute å går, både når det gjelder jordmor og lege :)
I alle dager. Jordmor er helt fint i stand til å se/lukte om det er soppinfeksjon. Hun kan ikke fortelle hvilken sopp, men canesten dekker det meste så det var litt tullete av din jordmor synes jeg. For å avdekke hvilken sopp må prøver dyrkes. Fastlegen kan ta disse prøvene å sende inn. Gynekologen gjør det samme. :)

Men det er veldig rart, fordi klør ikke nå lener, men klødde synsikt mye etter at jeg smørte med kremen. Så da var det ikke sopp allikevel men fikk sikkert en reaksjon på kremen.
Bra du er kvitt kløen da!:)

I alle dager. Jordmor er helt fint i stand til å se/lukte om det er soppinfeksjon. Hun kan ikke fortelle hvilken sopp, men canesten dekker det meste så det var litt tullete av din jordmor synes jeg. For å avdekke hvilken sopp må prøver dyrkes. Fastlegen kan ta disse prøvene å sende inn. Gynekologen gjør det samme. :)
Lukte?! :o huff, stakkers jordmor :P

Back
Topp