Slimpropp

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Shit, tror sannelig slimproppen ramla ut... Var akkurat på do og da lå det en pitteliten "glassmanet" i trusa, på størrelse med en penge...
Lurer på om det skjer noe snart da? Selv om det er ei stund til termin! Har gått med murringer og kynnere ei god stund nå...,

Du får hååpe og ønske:Heartred
Slimproppen hos meg kom for to uker siden, men ser at på altformamma skriver en jordmor at normalt vil fødselen skje ila en uke:)

Så gøy :) Du trenger ikke ringe føden pga slimproppen gikk. Hold deg unna basseng og sjø. Det sies at fødsel starter fra 1-7 dager etter slimproppen er gått. Med min første gikk proppen, også ble jeg dårlig i magen. Noen dager senere hadde vi baby i hus :) Lykke til!

Jeg kontakter føden om jeg får rier eller om noe annet skjer... Har gbs og må ha antibiotika intravenøst før fødsel, så må gi beskjed så tidlig som mulig...
Skal holde dere oppdatert! Foreløpig er det "bare" nedpress og maserier, men har pakket bagen og gjort meg klar i tilfelle det skjer noe mer!

Jeg kontakter føden om jeg får rier eller om noe annet skjer... Har gbs og må ha antibiotika intravenøst før fødsel, så må gi beskjed så tidlig som mulig...
Skal holde dere oppdatert! Foreløpig er det "bare" nedpress og maserier, men har pakket bagen og gjort meg klar i tilfelle det skjer noe mer!
Herlighet, så spennende! Når er termin?

Så spennende!

Å kjære deg ❤️ Masse lykke til :) Bra du har bagen klar ;)

Wææææ! Så spennende! Jeg vil også se slimproppen min :o du skulle tatt bilde og vist hehehehe neida!

Jordmor sa til meg at slimproppen kan komme litt etter litt og at hele tilsammen tar plassen om du samler hendene dine som en kopp, dvs ganske mye om den kommer på en gang

Jeg har hatt mye slim og greier de siste ukene, så om deler kan ha kommet ut tidligere.. Det kan godt hende! Men nå var det liksom så tydelig, og jeg skjønner ikke hva annet det skulle være...
Har ikke skjedd noe enda! Lille er spinnvill i magen og jeg har mye maserier... Får bare vente og se! :)

Fortsatt ikke skjedd noen voldsomme endringer, annet enn at kynnerne er sterkere og det verker mer i både mage og rygg... Trodde fødselen skulle starte i natt, men roet seg litt ned utpå morgenen!
Men føler meg crappy, og føler på meg at det skjer ne snart! Intuisjon?

Spennende:-)

Back
Topp