Slimpropp?

Høstbarnet

Lykkelig mamma til Sarah Madelen <3
Kanskje ett domt spørsmål, men kan ha åpning uten at slimproppen har gått?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det vet jeg ikke men du trenger ikke legge merke til når den går. Jeg ha født to ganger nå men aldri sett slimproppen;) men om den har gått eller ikke vet jeg ikke da :p ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Kanskje ett domt spørsmål, men kan ha åpning uten at slimproppen har gått?
Tror det, jeg er åpen 2 cm og tøyelig pluss strippet noen ganger, men har ikke sett noe slimpropp enda. Men har hatt noe slim, så kan ha gått uten at jeg har merket det:)

Venter nr 3 4. August:)

Så aldri noe til min slimpropp, kommer mye guffe uti timene før babyen kommer ut, så tipper min kom i den guffa, og kan ikke si jeg var så interessert i alt der nede ;P hehe, det som er interessant er jo babyen ;) og åpning underveis i fødselen;)

Det vet jeg ikke men du trenger ikke legge merke til når den går. Jeg ha født to ganger nå men aldri sett slimproppen;) men om den har gått eller ikke vet jeg ikke da :p ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *
Samme her;-)

Ja, det kan du:) jeg har litt åpning nå å slimproppen min har ikke gått. Sist gikk den hjemme å da hadde jeg alt 2 cm

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Ååå greit å vite :) da e det kanskje håp om at det skjer saker å ting der nede uten at det kommer ut noe :p off ja jeg er håpløs, å vet svært lite om slike ting siden jeg er førstegangs :p synst bare jeg leser om alle der den går, å her er ikke regn til noe bare mens smerter og oftere kynnere ;) men tusen takk for gode svar :D

I første svangerskap så jeg aldri noen slimpropp før jeg var i fødsel heller:) så kan skje mye i underetasjen selv om du ikke ser proppen;)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Merket ikke at den gikk sist gang, men ungen ble da født. :)
Tror uansett ikke det med slimproppen er noe bombesikkert tegn på hverken det ene eller det andre, for den kan gå tidlig i svangerskapet, men bli dannet på nytt igjen, uten at det betyr at fødselen er rett rundt hjørnet. Og motsatt, man kan gå i fødsel uten å merke at den har gått.
Men viss du merker at du får rier eller at vannet går, DA er det nok fødsel på gang! ;)

Back
Topp