Slimpropp?

PuseBebi

Nybakt mor for første gang
Juli13-jentene
Har dere sett noe til den? Hvordan så den ut?

Tror min gikk i går kveld, eller deler av den. Har i alle fall aldri sett noe lignende, og det var mye slim.

Jeg er temmelig sikker på at den kom for en god tid tilbake, det var en større klump, fast, grønn/brunlig, og noe som ikke så ut til å høre helt hjemme oppi der....
Men jeg vet jo ikke sikkert, siden det var såpass tidlig.

Mye slim kan være deler av den. En propp med blod er proppen....

Når hele proppen har gått hos meg har fødselen vært veldig nær ;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Hos meg gikk slimproppen kvelden før jeg fødte storesøster. Var ikke i tvil om at d var den for å si den sånn! Stor, avlang "klatt" med slim, og litt blod i. Men kan jo gå litt og litt over en lengre periode, og jm sier d ikke er et tegn på fødsel men Google sier noe annet; at d kan bety at fødselen er nærstående.....

Ok. Det var ikke blod, så da var det sikkert bare deler av den. Han kan godt holde seg inne i minst to uker til så jeg bikker uke 37 :)

Deler av den har gått for noen uker siden. Men med dem 3 andre gikk aldri denne proppen.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke sett noe til den i dette svangerskapet. Med første gikk slimproppen rett før riene startet. Da kjente jeg tydelig at noe løsnet og ut kom en gjennomsiktig, eggehviteaktig klump med blodstreker i. Da gikk nok hele proppen på en gang. Med nummer to tror jeg den kom litt gradvis i dagene rett før fødsel.

Blanding av blod og slim. Den gikk hos meg 3 dager før fødsel med Vetla

Den/deler av den gikk ca halvannen uke før jeg fødte :-)

Med nummer 1 gikk proppen i do rett før fødsel - etter at de hadde tatt vannet mitt.

I dag kom det noe klissete og gjennomsiktig på papiret etter at jeg hadde vært på do. Slimaktig.
Om dette var noe av proppen vet jeg ikke men det var ihvertfall ikke hele...
Kan det ha vært utflod? Aldri sett den typen tidligere :P

Det kom enorme mengder gjennomsiktig slim. Har aldri hatt slik utflod før, så kan ikke skjønne at det kan ha vært noe annet en deler av proppen. Nå er det tilbake til normal utflod igjen...

Back
Topp