slimpropp?

Princess88

Glad i forumet
Hei jenter!
Beklager detaljer her, men skulle på do å tisse ista og da jeg skulle til å reise meg, kjente jeg at det rant ut et eller annet. Da jeg tørket meg var det masse slim på papiret.. Noen som har opplevd det samme?
Er det slimproppen?
Husker slimproppen min gikk 9 dager før fødsel forrige gang, men kan ikke huske hvordan den så ut.. Tror bare det var mye slim den gangen også, men kan faktisk ikke huske det helt..
Noen som vet? :)

Jeg har hatt litt slim på papiret i det siste jeg også,men jeg har hatt det utenom graviditeten så jeg tenkte det bare var vanlig. Ikke tenkt noe over det egentlig,og så lenge det har sparket og vært liv i magen så har jeg bare latt det passere. Har dog vært plaget med at jeg føler jeg må presse litt når jeg skal tisse,noe jeg syns er ubehagelig.Noen som sliter med det samme problemet der?? Skal høre med legen når jeg skal dit til torsdag,så får jeg roet det ned også:)

Jeg merka aldri noe til den slimproppen jeg... men etter hva jeg har hørt/lest så skal det være en propp/klump.
Er helt vanlig med mer slim/utflod enn vanlig i graviditeten.

Slimproppen min gikk nå natt til søndag.
Jeg lå på føden allerede da, så jeg spurte om det kunne være den da, og ut fra hva jeg forklarte så sa de ja..
Den var slimete og ganske mye, og hadde litt gammelt blod i seg og, altså, litt brunaktig farge :)

slimproppen kan komme som en klump, men den kan også komme som økt utflod over noen timer eller dager. Det er mange som ikke vet at den har gått, fordi de tror det er utflod. Uansett kan det jo ta lang tid før det skjer noe. Jeg fikk ikke med meg at det gikk noen slimpropp sist gang..

Det kommer det samme her ganske ofte, men tror nok det bare er utflod. Med mindre det har litt blod i seg eller er litt brunt?!

Har hatt mye utflod i graviditeten, men det var ikke noe sammenliknet med dette.. Var ikke noe blodspor eller noe i det, men var mye slim så tviler på at det var utflod.. :)

Jeg hadde og en lang slimsak som hang ut her for ca en uke siden, tror rett og slett det bare var litt slim jeg egentlig.

Jeg merket ikke noe sist gang, men har en del utflod, så kan jo hende den kommer litt og litt. Sliter med en del maserier på kveldene nå, men de gir seg etter noen timer. Så håper og tror jeg blir god og moden snart:p

Merket ingenting første gang, men nummer to tror jeg den gikk sånn rundt uke 38-39, han kom i uke 41+3

Back
Topp