Slimpropp?

ligri

Andre møte med forumet
I natt da jeg var på do, hadde jeg tynt slim med litt blod i. Hadde det nå på morgenen og. Er det slimproppen kanskje, og er det vanlig at det kommer slim med blod flere ganger?
Hadde litt vondt nede i ryggen i går kveld, og har hatt det i natt litt av og på, pluss mensensmertelignende nede i magen. Er ikke rier, for da hadde jeg vel merket det.. Kanskje det er noe på gang? :)

Kan høres ut som det ja, men jeg veit ikke.. for jeg så aldri noe til min slimpropp.. hehe..:)
Lykke til uansett:)

Høres ut som det kan være slimproppen ja :) Håper noe er på gang!! :)

Tipper det er slimproppen ja, høres ut som det er noe på gang hos deg! Spennende, og lykke til! :)

Jeg mistet først deler av slimproppen ca. to døgn før fødselen startet. Når fødselen begynte hadde jeg kun menslignende smerter som aldri gav seg. De var konstante, også mellom riene. Jeg var veldig i tvil på om det var noe på gang eller ikke, da det ikke var særlig vondt. Hadde ventet tydligere tegn og større smerter. Da vi ankom sykehuset var riene såppass sterke at CTG målingen viste opptil 100 flere ganger, det var 2 cm. åpning.. men fortsatt ikke noe særlig vondt. Kunne fortsatt puste og prate normalt.

så for meg kan det høres ut som om det er noe på gang ;) Det trenger ikke alltid å være så veldig vondt. Oppleves nok forskjellig fra person til person. Lykke til! :)

Back
Topp