Slimpropp

Latterfrosken

Forumet er livet
Når er det vanlig at den går? Og går den alltid på alle? Hva hvis den kommer ut når man sitter på do? Da vet man jo ikke at den har kommet ut! Er det vondt når den kommer? Og hvordan merker man at den har kommet ut?
 
Ok...bare lurte. Men trodde det var sånn at den man skulle ringe fødeavd når den går jeg...? Og hvis man ikke har merket det er jo det litt vanskelig.
 
Med meg gikk slimproppen dagen før fødselen. Tror ikke den går på alle, vet ikke... Ikke vondt når den går, jeg merket ingen smertet iallefall. Merket at slimproppen var gått da jeg fikk litt slimete blod i trusen. Litt sånn blodstrimler lignende.[8D]

Husker med første mann når slimproppen gikk fikk jeg helt panikk og ringte kk og sa jeg blødde og da forklarte de meg at det var bare slimproppen som var gått.
 
hos meg gikk slimproppen samme dag som min datter kom til verden....
det merket jeg ingenting til...
jeg blødde en del,men fikk beskjed om at det varierer fra kvinne til kvinne...
fikk oxo panikk når den gikk,men da var det heller ingen som hadde informert meg om at det skulle/kunne komme...

klem[:)]
 
jeg gikk å skvetta hele dagen jeg, og da trudde jeg det var vannet som gikk, men det viste seg å være slimproppen.. det var med nummer to... merka ingenting [:D]
 
Slimproppen til venninna mi gikk på en lørdag og neste fredag kom barnet..
 
ORIGINAL: Cecci85

må det være blod når den kommer?


Det vet jeg ikke, men det var ikke snakk om så mye blod når den gikk....
 
Hos meg gikk også slimproppen dagen før jeg fødte, men hos veninnda mi gikk den noen uker før.
Klem
 
nei, hos meg så var det helt blankt.. var derfor jeg trudde det var at jeg skvetta fostervann!! [:D]
ORIGINAL: Cecci85

må det være blod når den kommer?
 
min jekk på søndag men jordmorå sa at det konne gå flere veker t fødselen..[8|] men e d nogen så kan fortella meg kossen eg får sånn ticker-ting?
 
min gikk etter a jeg kom på føden....
 
åh... blir så usikker, det må være slimproppen som har gått på meg, det var endel slim/utflod m bittelitt lyst blod.... men så lite at jeg blir usikker, mulig den går litt og litt....??? Uff, hvorfor kan man ikke være sikker på ting[:)]
 
Back
Topp