Slimpropp?

Camii

Blir kjent med forumet
Til dere som har sett denne berømte slimproppen ;p hehe.. Tror det kom endel slim sammen med utfloden i går, men var så usikker på om det var deler av slimproppen eller om det bare var tykk utflod. Siden det er mitt første svangerskap og aldri har sett en slimpropp. Men idag mårrest var det definitivt slim på papiret når jeg tørket meg, og det var en tynn blodstripe gjennom slimet. Det må da ha vært slimproppen, værtfall deler av den? :) Ble så gla, for da må det jo være et teng på at ting snart er på gang :) 
Mulig det er et dumt spørsmål,men har ikke peiling så må spørre. Hvor stor er denne slimproppen, og hvor mye slim skal det liksom komme?

Jeg og hadde lignende opplevelse for fem dager siden. en god del slim, med litt blod i. Jeg og tengte jippi[:)] nå skjer det ting, følte at det ikke var hele slimproppen som du og sier, men iallefall deler av den. Hadde også endel vonde "tak" i ryggen noen dager etter, men så ble det stille[:-] ikke noe mer har skjedd. så ikke vet jeg[8|]

Håper det skjer ting for deg da[;)]

Det kan godt være at det er deler av den,ja[;)]
Det kom veldig masse slim til meg sist gang, men denne gangen har jeg ikke sett noe til den... men det gjorde jeg ikke med nr 1 heller...
Kansje det er ting på gang hos deg snart da[;)] *Krysser fingre*

husket med første så var den en skikkelig propp. kom  ca 3 uke før han kom..nr to..hakke peiling, mulig den ikke gikk før riene kom[8D]
har ikke sedd snurten av den enda her nå[:D]

det er vel veldig forskjellig, hos meg har det kommet MYE og store deler, til sammen kan jeg sikkert ha fylt en medium øse:P fantes ingen tvil hos meg, den største delen gikk tirsdag morgen(minst en stooor spiseskje), gikk mere i går og litt i stad!trudde den gikk natt til tirsdag, var litt tykt utflod med litt blod i,men når jeg så den kom på morran var jeg iikke i tvil![8D]

Det trenger ikke skje noe med en gang selv om det er slimproppen, bare så det er sagt.. Ellers kan det godt være slimproppen, sist gikk min litt og litt, men merket godt forskjell på den og utfloden, slimproppen var seigt og tjukt slim.. Ikke godt å si mengde, for det kan være det går litt og litt, eller alt på en gang.. [:)]

Back
Topp