Slimpropp uten blod?

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Fytti, måtte på do da jeg kjente d rant isted... Var en del gjennomsiktig slim mn ikke noe blod i... Kan d være litt av slimproppen? Med sønnen min kom det samme mengden under riene på termin mn da var det litt rosa/rødt i... Utfloden har aldri vært slimmete så tenker det kan ikke være d... Hadde sex for 2 dager siden, kan vel ikke være rester så lenge etterpå? Hmm

Oi oi! Kanskje det begynner å skje noe Troika? :)
Tror den slimproppen kan være litt forskjellig, og den kan jo gå flere ganger.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Spennende! Vet ikke om det er slimpropp, utflod, rester eller noe annet :) Men lykke til om det er noe på gang :) Hold oss oppdatert om du vil :D Hvor langt er du?

Spennende! Vet ikke om det er slimpropp, utflod, rester eller noe annet :) Men lykke til om det er noe på gang :) Hold oss oppdatert om du vil :D Hvor langt er du?

Er 37+3, 3 uker til termin i dag :) etter lesning på nett er det garantert noe av proppen. Stod at det kunne være likt som en glassmanet som jeg også ville forklart d :D spennende :D har ikke kommet mer da :)

Er 37+3, 3 uker til termin i dag :) etter lesning på nett er det garantert noe av proppen. Stod at det kunne være likt som en glassmanet som jeg også ville forklart d :D spennende :D har ikke kommet mer da :)

Kjekt å vite at den kan se forskjellig ut den proppen! Har 4 uker igjen til termin, så litt tidlig å komme ennå, men fra og med en uke så må han gjerne dukke opp :D Selv om han selvfølgelig er hjertelig velkommen når han måtte ønske <3 Er førstegangs, så bør vel egentlig belage meg på overtid fremfor å føde før :p lykke til med fødsel, krysser fingrene for at det skjer noe snart for deg!!

Spennende!! :)

Back
Topp