Slimpropp, tegningsblødning og... rier?

Laura Palmer

Andre møte med forumet
I går kveld kl 9 gikk det som må ha vært siste rest av slimproppen. To timer senere kom en tegningsblødning. Hadde hatt menslignende smerter som kom og gikk hele dagen. I natt hadde jeg det jeg trodde var begynnende rier, med ujevne mellomrom. Ikke veldig smertefulle, men ca. som intense menssmerter x 3. De varte alt fra 40 sek til et og et halvt minutt. Alt fra 10-30 min mellom hver. Men så, når jeg stod opp med lillegutt i dag, stoppet liksom alt opp. Har hatt en rie de siste to timene. Kan det være at det bare er kynnere jeg har hatt, siden de bare stoppet opp når jeg begynte å gå rundt omkring? Noen som har opplevd lignende?

Jeg hadde forresten termin i går.

(Ser at innlegget har blitt postet to ganger. Vet ikke hvordan jeg sletter det igjen....)

Det kan jo hende det tar seg opp igjen i løpet av dagen :)

Tenker at det er fødselen som holder på og gå igang! Sist gang hadde jeg sterke kynnere som kom og gikk hele dagen 3 dager før fødsel. Samma dag som fødsel gikk igang gikk slimproppen min(gjort begge gangene) På kvelden gikk vannet mitt og riene kom for fullt. 2 timer etter vannet gikk var det full åpning Håper ting tar seg oppMasse lykke til!

hadde en lett rosa blødning i går, så komm det mere i natt i 4 tiden. stod opp for eg kunne ikke sove, men forkjølelse og alt. hadde en masse maserier etter det, men etter at eg gikk og la meg nedpå i 7 tiden igjen sluttet de. knapt noe i løpet av dagen. har termin i dag da...

hadde en lett rosa blødning i går, så komm det mere i natt i 4 tiden. stod opp for eg kunne ikke sove, men forkjølelse og alt. hadde en masse maserier etter det, men etter at eg gikk og la meg nedpå i 7 tiden igjen sluttet de. knapt noe i løpet av dagen. har termin i dag da...
Feil side? ;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp