Slimpropp spørsmål

lille iskaffe

Forumet er livet
Hvordan så den ut? Når kom den og når fødte du?

Med meg begyndte det vel så smått i uke 36 å komme av og til blankt litt sånn "klissete".. Men i begynnelsen av uke 39 kom det mer som en gjennomsiktig klatt(?) med litt spor av blod i.. Jeg fødte i uke 39+5..

dytt

Denne gangen gikk slimproppen kl 22 og jeg fødte kl 0224..[:)]

Første gang gikk den i 16 tiden og jeg fødte 2304[:)]

Det var en stor slimklump med litt blod i..

slipproppen gikk i uke 37 fødte 6 dager etter termin.

Kom litt etter litt,akkurat som slimete utflod,begynte å komme rundt uke 39,fødte 12 dager på overtid,ble satt igang.

Så ut som en glassmanet[8D]

Men fødte dagen etter... jeg ble satt igang da, så har ikke så mye nyttig informasjon til deg trur jeg.

Venninna mi mista sin på lørdag og har ikke født enda, du kan gå lenge etterpå.

mener min gikk litt i går kveld og resten i dag tidlig, men er ikke sikker,veit egentlig ikke hva annet det kan ha vært. Men jeg har ikke kjent noe murringer/mensliknende smerter i dette sv.skapet sånn som jeg hadde i mange uker sist, men i dag har jeg kjent masse[:D]men kan jo gå mange uker enda[:D]litt tidlig dessuten å komme nå, men litt godt å kjenne at det skjer noe mer enn bare at bekkenet løsner.

dytt

takk for svar[;)]

Aldri sett noen slimpropp, jeg... Første gang gikk den i do under fødselen og andre gang gikk den gradvis over et par uker som klar, rennende væske. 

Min så egentlig ut som en skikkelig snørrklase med litt blod i. Også luktet en dritt![&:] Dette var 2 dager før jeg ble satt i gang...

Her gikk slimproppen kl 03.00 og lillegutt blei tatt med haste KS kl 17.51.

Den kom i uke 37... Ble satt igang to dager før termin uten å være særlig moden..

Den var blank med en stripe friskt blod i. Kom i uke 39+5,fødte to dager etterpå[:)]

Min kom da jeg tisset på doen rett utenfor fødeavdelinga (måtte bare på do etter bilturen, det kan jo alle gravide forholde seg til[8D]).

Den var bare egentlig en splæt med helt blankt slim.
Hadde ikke sett snurten av den før det.
Like etter fikk jeg konstatert 4-5 cm åpning.

Dette var i uke 39.

Back
Topp