Slimpropp og sånn...

Anof

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Her kommer litt nastyness fra meg

Jeg har allerede over en måned nå mistet deler av slimproppen innimellom. Spesielt omjeg og gubben har holdt på med litt "voksenleker", dette har ført til at jeg nesten har gått i sølibat.. Noen andre som har opplevd dette så tidlig?

Forrige svangerskap begynte det ca en måned før fødsel.

Redd or at denne babyen skal komme enda mer prematurt enn storesøster:/

Første gang jeg mistet litt av proppen, gikk jeg til legen for en sjekk. Som i forrige svangerskap fant de ingenting unormalt.

Lurer på om det er en "grop" eller noe oppi der som mannens soldater legger seg i, for vi hadde litt sengehygge fredags kveld og i hele helga og til og med igår lurte jeg på om slimproppen gikk. Til tross for vask og dusj kom det klumper med slim (æsj) hver gang jeg tørket meg. Men for min del var det nok bare rester etter mannen som kom i dagevis.

Hehe, ja, jeg veit det kan bli seige greier av små rumpetroll:P I fjor sendte jeg inn prøver, så vet at det er proppen.. Jeg vet også at den kan gå flere ganger, så sånn sett ingen fare, men storesøster kom jo tidlig- det gikk veldig fint, men vil ikke at lillebror skal komme noe tidligere

Lurer på om det er en "grop" eller noe oppi der som mannens soldater legger seg i, for vi hadde litt sengehygge fredags kveld og i hele helga og til og med igår lurte jeg på om slimproppen gikk. Til tross for vask og dusj kom det klumper med slim (æsj) hver gang jeg tørket meg. Men for min del var det nok bare rester etter mannen som kom i dagevis.
Hahahaha:) jeg dør! Men supert at flere har det sånn! Trodde jeg var rar... :confused:

Hehe, ja, jeg veit det kan bli seige greier av små rumpetroll:P I fjor sendte jeg inn prøver, så vet at det er proppen.. Jeg vet også at den kan gå flere ganger, så sånn sett ingen fare, men storesøster kom jo tidlig- det gikk veldig fint, men vil ikke at lillebror skal komme noe tidligere
Tviler han kommer tidligere selv om du mister deler av slimproppen. Det er nok andre ting der som spiller inn. Noen får premature barn hver gang dessverre.

jeg merka aldri at min gikk jeg :rolleyes:

Ikke jeg heller. Men bør nok følge med litt mer denne gangen i og med at jeg er på svømming med storebror

oi ja da er det kanjse greit å følge med! er det slik at man ikke skal bade etter den går?

Ja i 16+6 kom det ut en vokspropp på ca 2-3 cm. Tykk i ene enden, tynn i den andre.
Den tynne enden var slimete og hadde blod.

Var avholds i mange uker før JM sier at den kommer tilbake når den faller ut så tidlig.
Vi er dog ikke sikker på om det var hele eller deler av den.

Siden det har jeg hatt masse tykk/seig utflod som JM sier er for å reparere proppen :)
Men her har det ikke blitt "all in" når det gjelder sex siden. :S
Penishodet er jo faktisk formet sånn at det skal dra ut (andre menns) sæd, så at deler av slimproppen følger med etter en runde i senga er nok naturlig. :p

Vi fikk beskjed om at vi trygt kunne ha sex, men kanskje avstå fra at han kommer innvendig nå til jeg er fødeklar siden Sæd inneholder (jeg husker ikke hva det heter), som stimulerer livmorhalsen til å bli myk.

Men om du er sikker på at slimproppen er gått skal du ikke bade i klorvann fikk jeg beskjed om. Ellers var alt lov :)

Back
Topp