Slimpropp og murringer

Venter jo som dere andre i spenning på at noe skjer snart! Her har slimproppen gått idag og nå har jeg konstante murringer. Wiiiiii!!!
Yuhuuu!! Så gøy når ting skjer. :)
Her er det derimot ingen tegn til nærstående fødsel. :p Men jeg er jo bare 38+0.
 
41+0 i dag, og hadde murringer tidligere i dag. Ellers ganske kvalm gjennom dagen så langt, og også vært litt dårlig i magen. Så kaaanskje noe skjer snart?!
 
41+0 i dag, og hadde murringer tidligere i dag. Ellers ganske kvalm gjennom dagen så langt, og også vært litt dårlig i magen. Så kaaanskje noe skjer snart?!
Høres lovende ut! Jeg var også dårlig i natt og imorges og var på toalettet. Gode tegn, dette:D
 
Har våknet av plagsomme murringer og får ikke sove igjen. Kl 8:30 skal sønnen min til spesialist (han har ventet på time i 8 måneder!!!) og samboeren min er fortsatt syk med feber. Blir kjempe stresset av tanken om at fødselen kan sette i gang... håper dette er bare modningstegn og at babyen venter minst 1 uke til.
 
Har våknet av plagsomme murringer og får ikke sove igjen. Kl 8:30 skal sønnen min til spesialist (han har ventet på time i 8 måneder!!!) og samboeren min er fortsatt syk med feber. Blir kjempe stresset av tanken om at fødselen kan sette i gang... håper dette er bare modningstegn og at babyen venter minst 1 uke til.
Oj! Hvordan går det nå?
Her roet murringene seg igår kveld..
 
Er 40+1 i dag og har etter en liten hyrdestund med typen i natt fått skikkelig, skikkelig vondt i lår og knær. Altså ikke støl, men strålinger ned i lår og rundt knær fra bekkenet vil jeg si.
Smertene er konstant verkende.
Hadde jeg kunne tatt Ibux hadde jeg gjort det, men blir vell å legge seg i badekaret.

Slimproppen har ikke gått så vidt jeg vet, men har noen noe erfaring med at slike smerter kan bety at en fødsel kanskje ikke er så langt unna?
 
Er 40+1 i dag og har etter en liten hyrdestund med typen i natt fått skikkelig, skikkelig vondt i lår og knær. Altså ikke støl, men strålinger ned i lår og rundt knær fra bekkenet vil jeg si.
Smertene er konstant verkende.
Hadde jeg kunne tatt Ibux hadde jeg gjort det, men blir vell å legge seg i badekaret.

Slimproppen har ikke gått så vidt jeg vet, men har noen noe erfaring med at slike smerter kan bety at en fødsel kanskje ikke er så langt unna?
Det er ikke alltid man oppdager at slimproppen har gått, så ja, fødselen kan være rett rundt hjørnet! :) Men førstegangs kan ha en latensfase på flere døgn...
 
Oj! Hvordan går det nå?
Her roet murringene seg igår kveld..
Jeg klarte å sove igjen, og våknet på formiddagen med skikkelig mageknip og kvalme. Med en gang jeg gikk ut til legen med sønnen min begynte jeg å føle meg bedre, og nå murrer det ikke lenge. Jeg har en følelse på at babyen kommer før termin. :hungry:
 
Er 40+1 i dag og har etter en liten hyrdestund med typen i natt fått skikkelig, skikkelig vondt i lår og knær. Altså ikke støl, men strålinger ned i lår og rundt knær fra bekkenet vil jeg si.
Smertene er konstant verkende.
Hadde jeg kunne tatt Ibux hadde jeg gjort det, men blir vell å legge seg i badekaret.

Slimproppen har ikke gått så vidt jeg vet, men har noen noe erfaring med at slike smerter kan bety at en fødsel kanskje ikke er så langt unna?
Jeg er 41+1 og har den følelsen på innsiden av låret, men antar at det bare er bekkenløsningen som har gjort sitt etter jeg vasket gulv. Men hvem vet☺️
 
Venter jo som dere andre i spenning på at noe skjer snart! Her har slimproppen gått idag og nå har jeg konstante murringer. Wiiiiii!!!
Samme her! Våknet av ganske sterke smerter i korsryggen, trodde kanskje det var pga jeg hadde ventet for lenge med å tisse (hadde nemlig våknet tidligere også men sovnet igjen). Og nå siste timen har det kommet og gått smerter i korsryggen og bekkenet! Håper det skjer noe mer
 
Back
Topp