SLIMPROPP OG MIN UVITENHET!

TonjeC

Flørter med forumet
Har gått en hel dag her og trodd jeg var blitt inkontinent, men nå ser jeg at det er slimproppen som er gått. Noen som har noen formening om hvor lang tid det normalt går før det skjer noe mer når den har sagt takk for seg? Det er riktignok over 2 uker til jeg har termin, men tålmodigheten begynner å bli tynnslitt likevel....... [:D] Har i tillegg hatt masse kynnere idag, og det har jeg ikke hatt så mye av før....

har hørt at det kan gå noen minutter til flere dager, men kynnere er vel generelt at godt tegn på at det kommer til å skje noe snart. krysser fingre og tær for deg! send fødevibbene videre når du er ferdig. begynner å bli utålmodig jeg også[:D][:D][:D]

Ja, som folk si kan det fortsatt gå lang tid før fødselen kommer igang, men det har jo skjedd nåkka ihvertfall![:)]
Ang. kynnere: har hodet festa seg? Æ hadde veldig mye kynnere i dagan før hodet festa sæ.

Takk for svar, det er utrolig kjekt å ha dere! [:D] Hodet var festet da jeg var hos jordmor på tirsdag....... Kan iallefall håååååpe det skjer noe, selv om det ville vært veldig utypisk meg å være tidlig ute med noe..... [:)]

Ja..ikke lett å si det nei....Når det skjer noe nå liksom... Må nok smøre deg med tålmodighet enda!!

Men krysser fingrene for at det skjer noe snart!

Back
Topp