Slimpropp og menssmerter

Utålmodigemeg

Gift med forumet
Julibaluba 2017
Oktoberfruene 2018
Både i går og i dag har det kommet en klump med slim, på størrelse med en stor drue. Blankt og uten blodspor. Mensmurringer og menssmerter er også på plass. Noen med erfaring? Vet vell egentlig at det er så individuelt, men vanskelig å ikke spørre :p
35+2 i dag så det er vell for tidlig til at noe kan skje, men blir slitsomt å gå slik de neste 5 ukene :o

Både i går og i dag har det kommet en klump med slim, på størrelse med en stor drue. Blankt og uten blodspor. Mensmurringer og menssmerter er også på plass. Noen med erfaring? Vet vell egentlig at det er så individuelt, men vanskelig å ikke spørre :p
35+2 i dag så det er vell for tidlig til at noe kan skje, men blir slitsomt å gå slik de neste 5 ukene :eek:
Akkurat som her! Jeg er 35+6 og håper egebtlig hun venter litt til, samtidig som jeg er spent på hva som skjer og håper jeg slipper 4 uker med dette..

Akkurat som her! Jeg er 35+6 og håper egebtlig hun venter litt til, samtidig som jeg er spent på hva som skjer og håper jeg slipper 4 uker med dette..
Godt å ikke være aleine, da kan vi jo følge litt med hvordan det utvikler seg hos hverandre! :) Mensmurringene kommer og går veldig tett i kveld, altfor svake til å være rier, men uttolig plagsomme.

Godt å ikke være aleine, da kan vi jo følge litt med hvordan det utvikler seg hos hverandre! :) Mensmurringene kommer og går veldig tett i kveld, altfor svake til å være rier, men uttolig plagsomme.
Jeg hadde det sånn en dag i sist uke også, uten at det ble noe mer av det.. i går kveld/natt gikk deler av slimproppen og så kom murringene en halvtimes tid etterpå. Sov lite hele forrige natt pga verking og tak i ryggen, men det tar seg ikke opp eller blir regelmessig. Kommer og går nå, men har avtatt i styrke etter noen timer på sofaen. Slitsomt og frustrerende igrunn, så betryggende at vi er to i samme båt hvertfall! Blir spennende å se de neste dagene:happy:

Jeg hadde det sånn en dag i sist uke også, uten at det ble noe mer av det.. i går kveld/natt gikk deler av slimproppen og så kom murringene en halvtimes tid etterpå. Sov lite hele forrige natt pga verking og tak i ryggen, men det tar seg ikke opp eller blir regelmessig. Kommer og går nå, men har avtatt i styrke etter noen timer på sofaen. Slitsomt og frustrerende igrunn, så betryggende at vi er to i samme båt hvertfall! Blir spennende å se de neste dagene:happy:
Hvor langt er du på vei? :) Dess flere vi er dess vanligere er det nok. Så vi blir nok gående noen uker med dette her da :wtf:

Hvor langt er du på vei? :) Dess flere vi er dess vanligere er det nok. Så vi blir nok gående noen uker med dette her da :wtf:
Nå er vi over midnatt, så da er jeg 36+0:happy: på kalenderen er det nøyaktig 1 mnd til termin i dag! Kan bli lange uker om vi skal gå sånn ja:meh:

Har hart mensmuringer i flere uker, å har det stort sett hele dagen, magen er Stein hard men er ikke no vondt bare ubehagelig. Er 33+ et eller annet, så hun må fint bare holde seg der inne i 4 uker til.

Har hatt mensmurringer og modning i det hele tatt siden uke 32. Har begynt tidligere og tidligere for vært svangerskap. Så min erfaring er at man kan ha det sånn i ganske mange uker, dessverre... Men håper du slipper det :)

35+2 i dag så det er vell for tidlig til at noe kan skje, men blir slitsomt å gå slik de neste 5 ukene :eek:

Tror ikke det er for tidlig at noe kanskje kan være på gang, men tror også det er dumt å forvente det, hehe.

Det du kan prøve å tenke på er at hver eneste murring og maserie er et skritt nærmere da ihvertfall:)

Kan slimproppen komme ut som små gjennomsiktige gelé "korn" ? Har de siste dagene sett noen sånn bittesmå klumper i utfloden.. beklager ekle detaljer[emoji87].
Noen som vet?

Last edited:
Kan slimproppen komme ut som små gjennomsiktige gelé "korn" ? Har de siste dagene sett noen sånn bittesmå klumper i utfloden.. beklager ekle detaljer[emoji87].
Noen som vet?
Vet at utfloden kan beskrives sånn nå mot slutten. Slimpropp kan jeg lite med. Ikke alle som merker den engang. Den kan også komme som slim...

Til alle dere som venter på slimproppen. Jeg merket aldri at min gikk en gang... Selv om jeg har fulgt med i spenning ved hvert dobesøk. Jeg var på sjekk hos jordmor uke 37 og fikk da en underlivsundersøkelse, og da var det ingen slimpropp[emoji87] Er i uke 38+3 i dag.

Back
Topp