Slimpropp og blodspor

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Er det slik at alle opplever at slimproppen går og at alle får blodspor før fødselen starter?

Har ikke fått hverken blodspor eller merket at slimproppen har gått, bare ekstra mye melke/lotion aktig utflod.

Slim proppen gikk mange ganger med mellomste, og hadde blodspor.
Med de to andre merket jeg ingenting før vannet gikk.

Med frøkna kan jeg ikke huske jeg merket at slimproppen gikk. Med lillebror så minte det meg bare om ekstra mye slim som jeg pleier å ha til El men ingen blodspor. Det kom først mange timer etter at vannet hadde gått :)

Slim og blod liker vi å se, sa jordmor. Det kom. Jeg hadde 7-8 cm åpning.

Det var yngste. Eldste er mulig også kom på den tiden, jeg hadde diaré så jeg vet ikke helt hva som kom...
Noe blod kom før jeg dro inn til sykehuset, men jeg kom dit med 9 cm åpning altså.

Blod ser jeg altså når jeg er i fødsel, ikke før.

Ikke tegn til noe slim eller blod her.

Slimproppen er litt oppskrytt, og slett ikke noe alle merker, så det kan godt være at noe skjer snart for deg også :) lykke til :)

Ikke noe blodspor, men hadde slimete utflod av og på i kanskje 1-2 uker omtrent 3 uker før fødselen starten med vannavgang

Nr 1 så jeg aldri noe til slimproppen.
Nr 2 "falt" ei diger slimklyse i do to uker før fødsel.
Nr 3 gikk slimproppen stykkevis og delt i løpet av 2 uker. Vannet gikk nøyaktig på dag 14 ;)
Nr 4 gikk slimproppen to dager før fødsel.. (Fikk da litt panikk siden jeg bare var i uke 34)

Back
Topp