Slimpropp og blod, modning

Lennil80

Forelsket i forumet
På mandag gikk deler av slimproppen og litt friskt blod. Del smerter som litt en time og Så roet det seg.

Var på ul i dag og fikk beskjed å roe tempoet litt.

Ville ikke sjekke overlegen, redd for å provosere rier.

Andre som har begynt med modningstegn?

Er 33+0 i dag.

Det var litt tidlig.
Men slimproppen kan vist gå mange ganger og lenge før fødselen har jeg hørt.
Håper du får slappet litt av.

Tror ikke jeg har noen modningstegn men har opplevd en del stikkinger i nedre del av magen og rett og slett en del vondt nedi der og korsryggen generelt

Jeg har maserier nesten hver kveld og er fryktelig løs i magen. Sliter også med mye kvalme for tiden. Har ikke opplevd dette på slutten av de andre svangerskapene, så om det er tegn til modning aner jeg ikke.

Jeg har opplevd at slimproppen har gått ett par dager før fødsel, men også at den gikk litt og litt noen uker før fødsel. Får håpe den går litt og litt og at du enda får noen uker siden det er litt tidlig enda.
Har du fått lungemodningssprøyter?
De har vel vært litt usikker på hvor lenge du vil gå med tanke på andre komplikasjoner i svangerskapet?

Har ikke opplevd slimpropp, blod eller noe som helst med nr 1 eller 2. Fikk kraftige maserier med nr 1, men da var jeg en uke på overtid :)

Jeg har maserier nesten hver kveld og er fryktelig løs i magen. Sliter også med mye kvalme for tiden. Har ikke opplevd dette på slutten av de andre svangerskapene, så om det er tegn til modning aner jeg ikke.

Jeg har opplevd at slimproppen har gått ett par dager før fødsel, men også at den gikk litt og litt noen uker før fødsel. Får håpe den går litt og litt og at du enda får noen uker siden det er litt tidlig enda.
De har vel vært litt usikker på hvor lenge du vil gå med tanke på andre komplikasjoner i svangerskapet?
Her går vi uke for uke akkurat nå. Er uke 33 nå. Skal inn igjen på tirsdag og ny undersøkelse da. Mener de det nærmer seg vil de sette sprøyte.

Har redusert tempoet betraktelig, og det har hjulpet. Kynnene er ikke like ekstreme og kroppen er i bedre form. Håper er uke 35/36 når vi har kommet så lang. Det blir er lite barn, men sannsynligheten for at det trenger hjelp etter fødselen blir mindre for hver dag som kommer.

Her går vi uke for uke akkurat nå. Er uke 33 nå. Skal inn igjen på tirsdag og ny undersøkelse da. Mener de det nærmer seg vil de sette sprøyte.

Har redusert tempoet betraktelig, og det har hjulpet. Kynnene er ikke like ekstreme og kroppen er i bedre form. Håper er uke 35/36 når vi har kommet så lang. Det blir er lite barn, men sannsynligheten for at det trenger hjelp etter fødselen blir mindre for hver dag som kommer.

Ingen modningstegn her av den sort den. "Bare" kynnere men vil ikke se på det som modning heller=)

Hvis jeg øker aktivitetsnivået får jeg mye slim, nedpress og kraftige tak nederst i magen. Har på tidligere fødsler kun kjent riene nederst i magen og korsryggen. Så Her blir å roe tempoet ned.

Back
Topp