Slimpropp? OBS ekkelt bilde!

Bebe96

Andre møte med forumet
Heei, er nå 34+6 og har over flere dager nå hatt gelé aktig utflod som har kommet på papiret ved do besøk. Ikke slim, bare helt gjennomsiktig gummi aktig. Lurer på om dette er biter av slimproppen som kommer. Noen fler som har opplevd samme nå når det nærmer seg termin?

Vedlegg

• IMG_0541.jpeg
    IMG_0541.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 157
Ja det ser sånn ut at det har kommen litt av den ja :)

Synes ikke set ligner slimproppen:think005. Den er vel mere gulaktig og ofte er det tynne blodstriper i den.
Har hatt sånn der utflod selv. Tykt blank slim avogtil.

slik er min erfaring at de ser ut(ikke min slimpropp:hilarious:)

Vedlegg

• Screenshot_20230830_084440_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20230830_084440_Samsung Internet.jpg
    109,9 KB · Visninger: 68
Heei, er nå 34+6 og har over flere dager nå hatt gelé aktig utflod som har kommet på papiret ved do besøk. Ikke slim, bare helt gjennomsiktig gummi aktig. Lurer på om dette er biter av slimproppen som kommer. Noen fler som har opplevd samme nå når det nærmer seg termin?
Ser ut som deler av den har kommet ja :happy:

Hmm, ikke lett å si. Men da min gikk med min forrige, var det dagen før fødsel, og så virkelig ut som en propp, en slimete litt sylinderformet plugg med antydning til litt blod på. Var liksom ingen tvil om hva det var. Så egentlig tror jeg det bare er litt slimete utflod.

Hmm, ikke lett å si. Men da min gikk med min forrige, var det dagen før fødsel, og så virkelig ut som en propp, en slimete litt sylinderformet plugg med antydning til litt blod på. Var liksom ingen tvil om hva det var. Så egentlig tror jeg det bare er litt slimete utflod.
Enig. Min erfaring er at proppen er tykkere enn gelé. Skikkelig kompakt og tykt slim. Jeg mista den på badematta med sistemann uten å merke det og trødde i den :hilarious: den var så tykk og klebrig at den ikke ble ødelagt av det.

Back
Topp