Slimpropp i går og rosa utflod i dag

Kulenr3

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Dere som har hatt det samme når termin nærmet seg, når fødte dere?

Ble satt i gang de to forrige gangene, så da slapp jeg tolke tegn :p

Relativt umiddelbart. Altså innen et døgn sånn ca

Slimproppen ed eldste tror jeg gik ketter at riene var satt igang, og han var ute 5 timer etter riene startet. Med mellomste kan jeg egentlig ikke huske noe til den¨

Med minstemor fornektet jeg nok at det var slimproppen, vi nakker vel muligens 22.12 da, jeg fornektet jo litt for meg selv at det var vannavgang 23.12 også, inntil det liksom kom så mye at det ikke var tvil midt på natta. Jeg skulle jo ikke føde i jula, jeg skulle føde i januar.

Neida, født 25.12 kl 00.02, julebabyen min.

Blod og slimproppen på onsdag ettermiddag, rier lørdag formiddag, baby tidlig søndag morgen/natt :D

Jeg hadde mye rosa utflod, som viste seg å være vannavgang der ikke alt vannet var gått, riene startet kanskje 12-15 timer senere. Merket ikke slimproppen.

Fødsel begynte samme dag:)

Kom med de første riene, slim og litt blod, fødte 12 t senere.

Tror den gikk sånn i 16-tiden, født 8 timer etter.

Alle sååå positive, så kommer jeg da. Slimpropp og rosa på papiret i 12 dager før igangsettelse :hilarious:

Alle sååå positive, så kommer jeg da. Slimpropp og rosa på papiret i 12 dager før igangsettelse :hilarious:

Jaaa tredje dagen med litt farget slim og masse murringer og kynnere, men ingenting skjer.. Fortsatt noen dager igjen til termin da.. Fødte 13 dager over etter igangsetting forrige gang, så hadde blitt svært glad for å sleppe det denne gangen :p

Fødte innen et døgn etterpå :)

Jaaa tredje dagen med litt farget slim og masse murringer og kynnere, men ingenting skjer.. Fortsatt noen dager igjen til termin da.. Fødte 13 dager over etter igangsetting forrige gang, så hadde blitt svært glad for å sleppe det denne gangen :p

kan høres ut som du slipper igangsettelse kanskje da når d er så lenge til overtid!

3 uker etter slimpropp gikk , ble jeg satt i gang. Så for min del skjedde det ikke noe selvom den gikk :)

Slimproppen gikk på kvelden og våknet med rier tidlig morgenen etter på termindagen. I overkant av et døgn senere kom hun :)

Ja nå har jeg hatt farget slim siden fredag, og sitter nå her enda :p Så et umiddelbart tegn på fødsel var det ikke akkurat!

:dance011Rier startet forsiktig natt til onsdag
:dance011Slimproppen gikk litt og litt onsdags morgen
:dance011Riene fortsatte, og det ble etter hvert blødninger sammen med slimet
:dance011Hele torsdag, ganske heftige rier
:dance011Torsdagskvelden - Paaaiiin!!!:D
:dance011Termin torsdag, fødte rett etter midnatt, natt til fredag

Hadde blødninger og slim hele tiden disse dagene

Back
Topp