U
Ung førstegangsfødende
Guest
God kveld alle flotte damer og menn der ute Jeg er gravid i uke 37(+2) og slimpropp gikk på lørdag ettermiddag/kveld, men det som er at det er nå fire dager siden. Fire dager hvor det fortsatt kommer rosaish utflod. Inatt våknet jeg av at jeg var helt våt mellom bena, men ikke som om at vannet hadde gått eller at jeg hadde urinert på meg, det var bare masse slim/klissete. Jeg var våt, senga var våt og dyna var våt. Er dette normalt? Var hos jordmor igår så vet at lille i magen har det fint, har også kjent regelmessig spark etter dette - hun var ikke bekymret, men det er jeg. Idag har jeg måtte tørka meg og trusa mi opp til flere ganger pga veldig veldig kraftig utflod. Er det noen andre som har hatt det liknende eller vet hva det kan skylles?
Har vært mye plager under sv.skap. så har vært på mange undersøkelser, hvor jeg har fått beskjed om at sjansen for at jeg går ut tiden er relativt liten, men at huleboeren mest sannsynlig kommer ila uka her eller neste. Har masse kynnere og masrier + mensmurringer, men har liksom bare vært med dette. Takk for svar hilsen ung førstegangsfødende
Har vært mye plager under sv.skap. så har vært på mange undersøkelser, hvor jeg har fått beskjed om at sjansen for at jeg går ut tiden er relativt liten, men at huleboeren mest sannsynlig kommer ila uka her eller neste. Har masse kynnere og masrier + mensmurringer, men har liksom bare vært med dette. Takk for svar hilsen ung førstegangsfødende