Slimpropp? Eller utflod?

Strandløva

Betatt av forumet
Septemberhjertene 2018
Hmm, kjenner jeg er veldig usikker her jeg sitter. I går kveld fikk jeg en god del slim på papiret når jeg tørket meg. Men ikke noe «propp» bare en masse tykk hvit slim. Idag har det og vært slim etter tørk men mindre. Har ikke kjent noe annet. Babyen har masse bevegelse og ellers er alt fint :) hva tenker dere?

Selv tror jeg at det er utflod.
MEEEEN: Og dette får jeg ikke sagt mange nok ganger. Er du usikker, så ringer du å får en sjekk!

Ring en gang for mye enn en for lite

Siden jeg ikke merker en eneste ting i tillegg så venter jeg litt å ser tenker jeg.. er så godt å kunne høre med andre gravide også. Bare å kunne lufte tankene litt [emoji1]

Sniker fra fjorårets september [emoji4]
Slimproppen kan gå mer enn en gang, så er ikke noe farlig om den går, og heller ingen grunn i seg selv til å kontakte føden.

Med en gang den går begynner det å danne seg ny, det kan være tegn på at du driver og modner bare.

Forøvrig ikke farlig å både eller noe slikt etter slimpropp har gått, er først når vannet går man må endre adferd [emoji106]

Om det er slimproppen så bør du unngå å bade i sjø/basseng ihvertfall, men den kan også vokse tilbake igjen når den går tidlig [emoji846]

Min gikk helt tydelig i uke 18 med forrige, fikk ul fordi jeg ble ganske stressa mtp hvor kort på vei jeg var og alt var fint, og den vokste nok tilbake for den gikk på nytt en uke før fødsel [emoji5]

Vet du, akkurat dette opplevde jeg og i dag og hadde tenkt å lage en tråd om det! Jeg hadde en del gult slim på papiret ved dobesøk en gang tidligere i dag. Ellers er alt som det pleier.

Ja nå i etterkant har det ikke vært noe annerledes, så tror nok det stemte sånn som de andre skrev over her [emoji1]

Back
Topp