Slimpropp eller bare utflod? (detaljert)

Camilla:)

Stolt trebarnsmor!
Var på do istad, og måtte såklart se i do etter jeg var ferdig (gjort det hele svangerskapet i frykt for blod o.l).
Då så jeg ganske masse slim i skåla. Det rant liksom. Ganske tykt hvitt/gulaktig slim. Herlig med detaljer eller? Har ikke bilde altså ;)
Er dette bare masse nasty utflod eller kan det være proppen som har begynt og gå?
Må slimproppen være en propp liksom?
*leter desperat etter tegn på fødsel*

:)

Kan absolutt være hele slimproppen, eller deler av den! :)
Det kjipe med den er jo at det ikke trenger å være et tegn på fødsel.. Men for all del, vil at min også skal gå, bare så jeg føler at NOE skjer. :p

Kan absolutt være hele slimproppen, eller deler av den! :)
Det kjipe med den er jo at det ikke trenger å være et tegn på fødsel.. Men for all del, vil at min også skal gå, bare så jeg føler at NOE skjer. :p
Hehe, nei har forstått at det ikke betyr umiddelbar fødsel! Men at det i det minste KAN skje noe ;)
Krysser fingrene for fødsel for oss alle snart :)

min har gått i hele dag, så jeg er veldig spent.. :P

Slimproppen kan jo også gå flere ganger iløpet av et svangerskap, uten at det har noe sammenheng med nærliggende fødsel:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Søk på mucus plug. Men vær forberedt på at det ikke er delikate greier... Jeg tror min gikk på fredag, en del slim og litt i skålen, men er ikke 100% sikker.

Jeg tror ikke proppen er rennende? Min var mer en "klyse". Ærrrkh! Sorry!

Hvordan vet man at det er slimproppen? Prøver å Google bilde, men finner ikke så mye gitt. Heldigvis kanskje. Hehe :p

Her har den vært mer som skikkelig "snørrklyser" og det har ikke vært én diger klyse, men litt og litt.. Så hvis det IKKE er slimproppen, så er det noe galt med meg :P og den har vært lysegul.. Herregud, æsj! Mye rart man deler når man er gravid..... :PP

Tror min har gått i dag også, som en diger snørrklyse! Woho, den store slimpropp dagen, vi får håpe det er tegn på at noe skjer om ikke alt for lenge! ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er det jeg lurer på liksom. Om den kan være variert?

Btw, jeg var på
Innskriving på SUS på onsdag, de nevnte ikke noe om å ta med egne nettingtruser?!?

Jeg fikk et skriv av Fem Jordmødre som sa det...
Jeg er her nå (hjem i morgen) og fikk en truse etter fødsel og dysj. Hadde med to pakker selv også så har ikke spurt om flere...men det var ikke det i "pakken" med bleier, bind ol vi fikk.
Fikk også kun tre brede bind/ bleier og flere små/ smale til å ha oppi fordi de brede var så dyre :P
Sjekk Stavanger Aftenblad på nettet med overskriften ang kamp om barnehage, der finner du oss :P ;) Haha!! Teiteste arrikkelen!!

Jeg er her nå (hjem i morgen) og fikk en truse etter fødsel og dysj. Hadde med to pakker selv også så har ikke spurt om flere...men det var ikke det i "pakken" med bleier, bind ol vi fikk.
Fikk også kun tre brede bind/ bleier og flere små/ smale til å ha oppi fordi de brede var så dyre :P
Sjekk Stavanger Aftenblad på nettet med overskriften ang kamp om barnehage, der finner du oss :P ;) Haha!! Teiteste arrikkelen!!
Har du født??
Gratulerer så masse :)

Var inne og leste artikkelen, og jeg vet hvem samboeren din er, mohahaha.
Hehe, er fra Lura ser du ;)

Gratulerer så masse med fine Mia ❤

Fikk også kun tre brede bind/ bleier og flere små/ smale til å ha oppi fordi de brede var så dyre :p
Sjekk Stavanger Aftenblad på nettet med overskriften ang kamp om barnehage, der finner du oss :p ;) Haha!! Teiteste arrikkelen!!

Hvem gikk du til hos fem jordmødre? Jeg har Ragna Marie som jordmor og Karin som ultralyd jordmor både der og på SUS. Fantastiske damer! Leste den artikkelen forresten, den var ikke teit. :-)

Back
Topp