Jeg er jo 36+6 i dag, og førstegangs. Jeg har jo hatt massivt med kynnere siden 30. desember, 31. desember ble de jo vonde og, hvor de riktig satte seg nederst i magen og i korsryggen, det har roet seg litt og holder seg stabilt, men kjenner jo det "murrer" i hele kroppen, og at det tar tak i magen og korsryggen, uten at det tar seg opp.
Nå har jeg jo hatt godt med utflod siden den 30. desember, klart og litt slimete, men i dag kom det jo en skikkelig klatt slim med grønlig, snørrete utseende, så jeg tenker jo på den berømmelige slimproppen
Er det noen som har erfaring med at slimproppen går? Og hvor lenge etter startet fødselen?
Jeg vet jo at som førstegangs så er det vel lite sannsynlig at det skjer noe helt enda, men man blir jo så spent når kroppen finner på nye ting i denne fasen
Nå har jeg jo hatt godt med utflod siden den 30. desember, klart og litt slimete, men i dag kom det jo en skikkelig klatt slim med grønlig, snørrete utseende, så jeg tenker jo på den berømmelige slimproppen
Er det noen som har erfaring med at slimproppen går? Og hvor lenge etter startet fødselen?
Jeg vet jo at som førstegangs så er det vel lite sannsynlig at det skjer noe helt enda, men man blir jo så spent når kroppen finner på nye ting i denne fasen
men den kan sikkert ha ulike farger og mengde. 
her har det vært skikkelig plagsomt og ondt i flere uker. Termin i morgen, men den lille frøkna har ingen planer om å komme idag i alle fall. Hu størsta er termin barn, hun hadde jeg bare plager med ca 2 uker før hun kom.
Er 39+1 i dag og føler meg litt smågal som sjekker etter alt mulig