Slimprop

Kiro91

Glad i forumet
Himmelbarn
Sensommerbarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hei :) i dag oppdaget jeg en tykk slimete klump som kom ut da jeg var på toalettet. Kan dette ha vært slimproppen?

Har prøvd å google meg frem, men blir ikke klok. Vil heller ikke plage føden, om det bare var en rar utflod. Har ikke kjent noe annet enn en slags stikkende kløe i skjeden i går og i dag.

Jeg er 29+5 i dag

Om det var slimproppen så betyr det ingenting. Den kan gå en eller flere ganger ila sv.skapet og har svært sjelden sammenheng med fødsel. Vanlig med mye og slimete utflod også når man er gravid.

Høres ut som slimproppen ja. Som hun over skrivet trenger det ikke ha betydning. Men hos meg har den gått etter noen uker med maserier. Også har eg født innen 24 timer fra den har gått. Så ville kjent etter forandringer ifh til kynnerene og murringer i korsryggen.

Har du merket noe mer ?
Nei, eller bare dwmen samme stikkende følelsen pluss litt grått på papiret.

Jeg tror det går fint denne gangen, men fikk litt angst i går og begynner nokå pakke fødebaggen i nær fremtid. Hehe

Nei, eller bare dwmen samme stikkende følelsen pluss litt grått på papiret.

Jeg tror det går fint denne gangen, men fikk litt angst i går og begynner nokå pakke fødebaggen i nær fremtid. Hehe
Forstår eg veldig godt. Ja gjør det, min står klar til å bare rive med seg :hilarious:

Kanskje denne artikkelen kan vere til hjelp?

"Få ting oppstar høygravide så mye som slimproppen. Hva er den, hvordan ser den ut, hvor stor er den og hvordan kan jeg vite om den har gått? Og ikke minst - betyr det at den har gått at fødselen er like om hjørnet?"

Back
Topp