Slimløsende ?

Opsideisi

Elsker forumet
Her det noen her som har brukt slimløsende på babyen og hjalp det ?

E har vært syk 1 uke med feber og forferdelig hoste. Han har feber og spiser minimalt for han klarer ikke svelge med alt slimet. Da jeg endelig fikk i han litt mat kom alt opp igjen for det hang fast i alt slimet i halsen. Bruker nesesuger i nesa og det ha hjulpet , men han får ikke sove for han hoster opp samme slimklase gang på gang på gang på gang,

Nå Har L blitt syk også og jeg har sittet oppe inatt og trillet en i vogn og vippet den andre i stolen for å få det stille her slik at storesøster og kjæresten min får sove.

Skulle så gjerne ha blitt kvitt det slimet !!!

Jeg har ikke brukt... Men har tenkt tanken jeg også når det har vært på det verste....

Her har nesesuger, saltvann og hodeenden på vugga HØYT hjulpet masse!...

God bedring til de små[:)]

Me fikk Efedrin av legen til Kristian. Brukte berre ved behov få dager for det er eit eller anna med Efedrinen som ikkje er bra visstnok, men hugsar ikkje kva...
Men det funka ihvertfall[:D]

ORIGINAL: 2 guttegull

Me fikk Efedrin av legen til Kristian. Brukte berre ved behov få dager for det er eit eller anna med Efedrinen som ikkje er bra visstnok, men hugsar ikkje kva...
Men det funka ihvertfall[:D]

Her står det om det.

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7096237

på apoteket sa de til meg at det ikke var noe vits å gi det til barn under to år fordi de ikke klarte å harke opp slimet..det må på en måte spyttes ut.men det er jo ikke sikkert hun har rett!
god bedring hvertfall[:)]

Barnelegen på sykehuset her sa til meg at slimløsende hostesaft har like stor effekt om du svelger det eller om du tømmer den ut vinduet.. [&:][8D] Pøs på med saltvann, både i nese og munn! Bruk nesesuger for å få bort slimet som irriterer.. Gi gjerne paracet ved ubehag..

Masse god bedring til tvillingene!!!

her har vi brukt solvipect hostemikstur mot slimhoste som man får kjøpt på apoteket (boots). vesla hadde veldig mye slim og etter hun fikk denne kastet hun opp slimet 2 ganger og var helt bra etter det.

Jeg bruker den nå, har nok virket litt ja [;)]

Back
Topp