Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn jeg har skjønt det så er det bare solvipect som "funker", bisolvon feks mangler det stoffet som hjelper. Det som skjer er at den slimløsende hostesaften også gjør el-slimet mye tynnere, noe som gjør at mannens svømmere får mindre motstand på vei til egget. Dermed kan det særlig hjelpe i de tilfeller der mannens svømmere er litt trege.
Mannen min har ikke testet seg, men jeg har prøvd dette i noen pper, første gang ble jeg gravid, men mistet, andre gang ble jeg gravid og fikk en nydelig gutt, tredje gang ble jeg gravid og mistet, og fjerde gang ble jeg gravid og er det fortsatt. De pp jeg ikke brukte solvipect ble jeg ikke gravid. Kan selvfølgelig være tilfeldigheter, men jeg tror på at det funker jeg! Tar en god klunk morgen, lunsj og kveld fra første dag etter tr og til jeg har positiv el-test.
Takk for utdypende svar.
Jeg tror kanskje jeg har litt mye el-slim, så å tynne det ut kan sikkert ikke skade.
Er enda en uke til forvenetet EL, så da kjøper jeg inn på mandag
Vet du om det er noen negativt med å ta det?
Tror ikke det er noe negativt annet enn at du blir litt lei smaken kanskje... denne siste pp var jeg skikkelig forkjølet så tok solvipect uansett, men mye mer og oftere enn jeg har tatt når jeg bare har tatt det for prøvingens skyld. Man bør sikkert ikke innta det i enorme mengder - men med stabil syklus så er det jo bare snakk om noen dager også noen uker pause uansett
Lykke til - blir spennende om det klaffer da![]()
Jeg prøvde det forrige PP i kombinasjon med grapefruktjuice men merket ingen forskjell av noen av delene. Jeg prøvde kun den éne PP'en, da.
Jeg merket klar forskjell på el-slimet de pper jeg har prøvd det. Ble veldig mye mer vannete..
Synes du det var en bra ting?
Lurer litt på om svømmerene kanskje fortere blir "skylt ut" igjen da?
Men tynnere slim skal vel også gjøre det lettere for de.. hehe. ikke lett
Mente egentlig bare å si det for å vise til virkningen, men ja, synes det var en bra ting. Har vanligvis veldig tykt el-slim, om har troen på at solvipecten gjorde det lettere for svømmerne å komme frem. Tror det skal godt gjøres at de skylles ut igjen.. jeg lå uansett også i ro 10-15 min med pute under rumpa ;-)
Høres bra ut.
Godt med litt tilbakemelding. Kjenner jeg gleder meg litt til å prøve dette nå.![]()
Veldig spennende! Har hørt om ganske mange andre som sverger til effekten også - og selvfølgelig de som ikke ble gravide.. du får holde oss oppdatert på hvordan det gikk!![]()
Hvor mye solvipect tar dere av gangen?
Vet bare at bisolvon ikke har det samme stoffet, men vet ikke om noen andre enn solvipect.. jeg tok bare en god klunk tre ganger om dagen, lukket øynene og husket på at det var for en god sak ;-)
Brukte det i kombo med grapefruktjuice, fikk mer og tynnere slim. Husk at hostesaft ikke har noe langtidseffekt, kun der og da, så det er poengløst å ta det leeenge før EL, liksom.
Masse lykke til!
Gjør detYey, beste informasjonen jeg kunne ha fått nå
Da skal jeg vente til EL testene blir enda litt sterkere før jeg stresser med å huske den hver dag.