Slimklump

Lolipop

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Sensommerbarna 2016
Jeg har et pinlig spørsmål. Det opptar tankene mine mye akkurat nå. Da jeg var på toalettet i sted så kom det en liten hvit slimklump. Den er litt mindre enn en Paracet, og helt hvit. Den lagde et høyt "plopp" da den traff vannet. Det var derfor jeg ble oppmerksom på det. Jeg prøver å berolige tankene mine med at jeg har mye utflod om dagen, og at dette kan ha størknet til en klump. Men siden jeg skriver her så klarer jeg ikke å stole 100% på det.

Jeg er i uke 20.

Jeg har ikke blødd noe, og har ingen smerter.

Noen som har teorier eller aller helst fakta rundt dette?
 
Ingen fakta i allefall. Men har hatt det samme. Tenkte det samme som deg at det er utflod.
 
Hadde akkurat en slags slimklump selv som kom på papiret, tenkte ikke mye over det annet enn at det var lenge siden sist:p det jeg tenker på er sånn fast "utflod". For min del så har jeg hatt det et par dager i måneden ellers kanskje.
Men vet ikke om dette ville ha ploppet, og det er ikke helt hvitt heller.
 
Slimproppen kan vel gå flere ganger å dannes på nytt..? Mener jeg har hørt det..
Men helt sikkert ikke farlig om du ikke lekker vann, blør eller har vondt :)
 
Jeg googlet hva slimpropp var, og så mange delikate bilder. Fant ut at det ikke ligna. Men synes fortsatt det er litt kjipt når det skjer sånne "nye" ting som jeg ikke aner hva er.

Skal til jordmor på mandag, og håper hun kan forklare og berolige.

Det hjelper veldig på tankene at jeg hverken har smerter eller blødninger. Jeg får se på det som veldig positivt!

Takk for gode tilbakemeldinger :) Det hjelper alltid å høre at andre muligens opplever det samme, eller hvertfall ikke er bekymret.
 
Jeg får ALLTID sånne slimklumper dagen etter at vi har sex. Var også redd i starten at det kunne være proppen men tror heller det er rester fra dagen før.
 
Har har veldig mye slimklumper, men disse har vert helt klare/gjennomsiktige. Jordmor sa det var helt normalt, så har slått meg til ro med det.
 
Back
Topp