Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Vitex agnus castus dråper.
Har kun bestilt via nett selv men om du drar innom en helsekost forretning så har de sikkertTakk!vet du noen plass den selges? Googlet, og der finner jeg bare nettbutikker..
Hvordan bruker man dette ?Vitex agnus castus dråper.
40 dråper hver morgen på tom mage i litt vann. Jeg har slitt med å bli gravid tidligere også men blitt gravid to ganger på vitex. (Inkludert nå, og nå har vi prøvd 2,5 år) Jeg pleier bare ta vitex fram mot el og har hatt god effekt slik. Mange fortsetter etter el; men da kan du ikke slutte brått for da kan man miste. Har hatt god effekt selv som sagt å ta fram til el. Deretter dropper jeg. Bygger opp slimhinnene godt og gjør det hos meg mye lettere å bli gravid. Ble gravid på fjerde ru de vitex denne gang. Førstemann prøvde vi også over to år på og skulle i kø for ivf. Ble da gravid på første syklus med vitex.Hvordan bruker man dette ?![]()
Det hørtes jo utrolig bra ut40 dråper hver morgen på tom mage i litt vann. Jeg har slitt med å bli gravid tidligere også men blitt gravid to ganger på vitex. (Inkludert nå, og nå har vi prøvd 2,5 år) Jeg pleier bare ta vitex fram mot el og har hatt god effekt slik. Mange fortsetter etter el; men da kan du ikke slutte brått for da kan man miste. Har hatt god effekt selv som sagt å ta fram til el. Deretter dropper jeg. Bygger opp slimhinnene godt og gjør det hos meg mye lettere å bli gravid. Ble gravid på fjerde ru de vitex denne gang. Førstemann prøvde vi også over to år på og skulle i kø for ivf. Ble da gravid på første syklus med vitex.
Dette er helsekost, ikke noe på resept. Den er fin til å stabilisere hormoner og regulere el hvis man har uregelmessig syklus.Det hørtes jo utrolig bra uter det reseptbelagt ? Men det er vel uansettingen vits om man ikke har behov for det , det er vel ingen booster effekt om slimhinnene er normale
![]()