slimete utflod ??

maja88

Gift med forumet
Selv om det bære e 1 år sia eg va gravid me minien, så huske eg ikje en dritt :P 

Eg har fått sånn slimat utflod, e det normalt ?? Blank slimat utflod med antydninge tel litt eggekvita liksom om dåkker skjønne ?? Ehm, dårlig forklart men.. 
 
Høres jo ut som eggløsningsslim. Jeg hadde noe som var helt likt det en dag i starten, 2-4 dpo alt ettersom når eggløsningen faktisk var (den kan ikke ha vært seinere). Tråla nettet opp og ned for å finne ut hva det kunne være, og fant flere som insisterte på at det var graviditetssymptom for dem.
 


Maje-Mor skrev:
Høres jo ut som eggløsningsslim. Jeg hadde noe som var helt likt det en dag i starten, 2-4 dpo alt ettersom når eggløsningen faktisk var (den kan ikke ha vært seinere). Tråla nettet opp og ned for å finne ut hva det kunne være, og fant flere som insisterte på at det var graviditetssymptom for dem.


Har hørt om flere "nygraverte" som har meldt om "slimete" utflod, så jeg tror det er helt normalt.

Økt mengde? Check!
 
Jeg leste uke for uke på nettet og der stod det at det var normalt med ekstra utflod.
 
joda, e jo normalt me meir, men slimat utflod ? e jo ikje kvær dag det e sånn, men uansett så e det nok heilt sekkert normalt det og :P
 
Back
Topp