Slimete utflod?

Tusso86

Elsker forumet
Er det normalt? Noen av dagene etter at jeg ble gravid har jeg hatt noe blankt slimete utflod..men i sted kom det litt tykt slim litt sånn gul i farge..eller i hvertfall noe farge i... (beklager detaljer..) Er dette ufarlig? Kjenner jeg er bekymret for at det kommer til å gå gale.. :(
Noen som kan betrygge meg? eller er det noe jeg bør gjøre?
 
Det høres ut som en soppinfeksjon. Det er veldig vanlig når man er gravid, og helt utfarlig! Jeg hadde det flere ganger da jeg var gravid sist. Du får kjøpe canesten reseptfritt på apoteket. Det pleier å virke fort... :)
 


Sillebedille skrev:
Det høres ut som en soppinfeksjon. Det er veldig vanlig når man er gravid, og helt utfarlig! Jeg hadde det flere ganger da jeg var gravid sist. Du får kjøpe canesten reseptfritt på apoteket. Det pleier å virke fort... :)



er veldig vanlig å ha det mer eller mindre konstant når en er gravid, iallefall på sommerstid. canesten kan brukes, men ikke den innføringspinnen. det beste er å smøre med krem på både deg og mannen, så får en dyttet litt oppi der når en har sex.bruke bomullstruser som en kokvasker funker og....,... (ja, jeg hadde det og når jeg var gravid sist, var høygravid stort sett hele sommeren, og den sommeren var varm)
 
Jeg tror ikke dette nødvendigvis må være en soppinfeksjon,men det kan også være det. Har du noen andre symptomer på infeksjon,kløe eller svie nedentil? Rødhet? Var det sånn at det kom litt utflod en gang av denne sorten,elle fortsetter det å komme ganske mye? Hvis ikke du har andre symptomer og det ikke er noe særliig mer utflod som kommer så kan du sikkert se det litt an om det blir verre eller evt begynner å klø og sånn.
 
Jeg føler jeg ikke har symptomer på sopp..men så har jeg heller aldri hatt det..så vet ikke hvordan det skal følels.. Prøvde å ringe legen for å høre men dem..men der er det jo ingen hjelp å få..kunne være begynnelsen på en abort, på lik linje som det kunne være noe helt uskyldig noe..men var ingenting å gjøre med det så tidlig i svangerskapet..så måtte bare vente å se om jeg begynte å blø eller får store smerter...og evt ringe fastlegen på mandag,...
Hater denne usikkerheten :'(

Men har ikke kommet noe mer etter i dag tidlig..så håper alt står bra til med lille...men kjenner jeg er usikker altså...
 
hmm.. hørtes egentli ganske ufarlig ut.. ting forandrer seg jo når man er gravid..:)

du merker godt hvis det er soppionfeksjon, for da er det som regel en veldig kløe, svie nedentil..
men ikke kjekt å være usikker, å redd for at det skal være noe.. vio er vel det de fleste her inne nå, vi er jo i en sårbar periode hvor alt kan skjer.. såå vi får krysse fingrene for at altr er normalt og at det går bra med oss alle:)
 
Syns og det høres forholdvis uskyldig ut sånn som du beskriver det nå. Syns ikke du skal bekymre deg pga dette hvis ikke det har blitt noe mer utav det. Håper alt er bra med deg!:)
 
Back
Topp