Slimete utflod uke 9+5?

vidunderbarn

junibaby2015
Er det flere som har oppdaget slimete utflod tidlig i svangerskapet? Er dette normalt? Det er blankt og ligner litt på EL-slim.. Var på UL tidligere i dag og alt var fint, så et sprell levende barn som turnet i magen. Men må jo si jeg er livredd for å miste...

Hadde slimete utflod hele svangerskapet med andre barnet

Er det flere som har oppdaget slimete utflod tidlig i svangerskapet? Er dette normalt? Det er blankt og ligner litt på EL-slim.. Var på UL tidligere i dag og alt var fint, så et sprell levende barn som turnet i magen. Men må jo si jeg er livredd for å miste...
Det høres ganske vanlig ut, synes jeg. Mengden utflod økte veldig hos meg.

Veldig normalt. Hilsen 3.gangs gravid med all slags utflod, både gelé og rennende :p

Har hatt brunlig utflod jevnlig siden positiv test, blir jo helt nervevrak av dette her! Er barn nr 2, men 6 år siden jeg gikk gravid sist og kan ikke huske at det var sånn da! Men denne gangen har jeg hatt både brunlig utflod og slimete utflod. Uke 10 i dag, så jeg krysser fingrene for at det går bra denne gangen! Er på kontroll og UL en gang i uka for å følge opp, slitt en stund med å få til barn nr 2, og dette er også med en annen mann enn barnefar til nr 1.

Back
Topp