Slimete utflod med spor av blod

tralala

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg har over lengre tid hatt endel slimete utflod.

Nå nettopp da jeg var på do var det spor av blod i utfloden :(

Noen andre som har vært borti lignende? Jeg er 21+4 i dag.

Fikk time på sykehuset i morgen formiddag.

I tillegg har jeg egentlig et møte jeg gjerne skulle vært på i kveld, ting som er solgt og kjøpt som skal hentes osv i byen. ca 1 times kjøring... Er veldig usikker hva jeg skal gjøre.

Jeg har over lengre tid hatt endel slimete utflod.

Nå nettopp da jeg var på do var det spor av blod i utfloden :(

Noen andre som har vært borti lignende? Jeg er 21+4 i dag.

Fikk time på sykehuset i morgen formiddag.

I tillegg har jeg egentlig et møte jeg gjerne skulle vært på i kveld, ting som er solgt og kjøpt som skal hentes osv i byen. ca 1 times kjøring... Er veldig usikker hva jeg skal gjøre.
Jeg har hatt blødninger i varierende mengde i 10 uker nå, og hos meg var alt o orden.. Så lenge du ikke har smerter eller det er store mengder blod så er det nok ingen fare[emoji4][emoji8] Skjønner godt du blir usikker, det ble jeg selv og det er kjekt å få en undersøkelse bare for å være helt sikker[emoji4] Men så lenge formen er grei og du ikke har smerter eller blødningen øker så kan du nok helt fint være med på møte og gjøre det andre du skal[emoji4]

Det er fortsatt blod på papiret når jeg tørker meg.
Avlyste alle avtaler og tilbringer resten av dagen på sofaen.

Det er fortsatt blod på papiret når jeg tørker meg.
Avlyste alle avtaler og tilbringer resten av dagen på sofaen.

Huff... friskt blod eller brunt? :(

Jeg har blødd litt etter sex, men da har det gitt seg ganske fort igjen... sånn ellers har jeg ingen erfaring med blod i svangerskapet.

Håper det er helt uskylding og at du får svar på hvorfor i morgen! :)

Huff... friskt blod eller brunt? :(

Jeg har blødd litt etter sex, men da har det gitt seg ganske fort igjen... sånn ellers har jeg ingen erfaring med blod i svangerskapet.

Håper det er helt uskylding og at du får svar på hvorfor i morgen! :)

Det ser mer friskt ut enn brunt [emoji17]

Hei:) jeg blødde fra uke 24 og ut svangerskapet sist( friskt blod). Dro inn på sykehuset og tok alt av tester 2 ganger på en uke, men ingenting var galt , de fant ut at jeg hadde "skjøre " blodkar som sprakk hele tiden, helt ufarlig :) blør også en del neseblod denne gangen. Greit å få d sjekket, men prøv å ikke tenk så mye på det før de har fått undersøkt deg:) forhåpentligvis er d helt ufarlig :) lykke til

Jeg har blødd flere ganger pga forliggende morkake. Og en gang merket at det også var noe slim. Ikke mye. Men det var.
Sa de ingenting om morkakens plassering når du hadde oul? Hvis ikke da sannsynligvis er det noe annet som er årsaken..
Men tror det går nok bra.
Lykke til i morgen

Takk for gode tanker og klemmer [emoji846]
Alt fint me lille [emoji170] i dag [emoji846]
Morkaken ligger fint langt opp bake. Livmortappen var lang og fin.
Ingen spor etter blod i dag. Hvor det kom fra i går er et mysterium. Utfloden jeg har er helt normalt å ha når man er gravid [emoji846]

I know the feeling! Jeg har blødd mye av og på. Alt er fint her også. Men jeg klarer likevel ikke å slappe av fordi jeg stadig venter på neste gang jeg skal blø.... de finner ikke ut av årsaken, men jeg vet at jeg har en lettblødende livmorhals (fikk beskjed om det i nov da jeg tok celleprøve) og de konkluderte med det på den ordinære ul. Jeg er foreløpig i full jobb med studier ved siden av, men hvis jeg blør mer etter hvert så kommer jeg til å be om 50% sykemelding.

Jeg blødde av og på hele første trimester, og noen uker inn i andre trimester. Har heldigvis gitt seg nå, men skjønner det er skummelt! Glad alt går bra med den lille. :)

Back
Topp