Slimete/blodig utflod

mams90

Forelsket i forumet
Her om dagen oppdaget jeg en del blod da jeg var på toalettet.. Dro på sykehuset for sjekk, og heldigvis var alt i orden. Men i dag har det skjedd på nytt igjen. Denne gangen med en del slim i tillegg til blodet. Må selvfølgelig spørre: noen andre her inne som har opplevd dette? Og hvordan går / gikk det evt med spiren?  Har forstått at det er relativt normalt med små blødninger gjennom svangerskapet, men man blir jo så bekymret likevel.. Er 9+3 i dag.

Jeg hadde blødninger med hun første i noen dager og dette var ikke noe galt. Det er så forskjellig håper alt går bra.

tror ikke du trenger og beskymre dg for det:-) men kanskje lurt og sjekke opp i det for sikerhetsskyld??  jeg har opplevd blodlig slim etter samleie, og det er helt normalt.

Siden vi allerede er på detaljnivå... :p

Jeg har hatt mye slimete utflod i dette svangerskapet, og hadde det gjennom hele det forrige. I forrige svangerskap hadde jeg også blødninger flere ganger. Siden jeg allerede hadde slimete utflod, ble blødningene litt slimete også.

Det er ikke farlig å ha blødninger i svangerskapet, så lenge det ikke kommer fra selve graviditeten.

Hvis du er bekymret, ber du om ekstra oppfølging. De gir som regel det uten protester dersom man har blødninger :)

Siden du allerede har sjekket en gang og alt var bra, er du sannsynligvis en som blør litt i dette svangerskapet, og alt er fremdeles i sin skjønneste orden. :)

Back
Topp