slimete blod uke 10

HermineL

Andre møte med forumet
hei alle sammen :)

begynnte å blø litt i går etter ett do besøk.har veldig treg mage om dagen og satt vel og presset i 10- 15 min (beklager detaljert) og da jeg tørket meg etterpå var det blod på papiret..ikke veldig mye,men var ferskt og ingen klumper,og var litt slimete. har etter det ikke begynt å blø noe mer,men er litt opp og ned etter hvor mye det er på papiret etter dobesøk hele dag.hadde en bitteliten mørk blodklump på begynnelsen av dagen.den var bittebitte liten. ellers ferskt og slimete noe lyst og litt mørkere blod. ringte legekontoret og fikk ikke noe spessielt svar,ringte daglegevakte og fikk vite at det ikke nødvendiggvis var noe galt,men vet jo aldri.skulle se det ann sa de..

noen som har noe å si om dette???

har ikke smerter,men er kvalm,og har ikke vært noe særlig kvalm før dette.om det er et blodkar som er sprukket eller flere..hvor lang tid tar det som regel før de tetter seg igjen???

hm. dette hørest litt ut som hva jeg har slitt med en stund, men som nå har normalisert seg når jeg går på toalettet. 
jeg fikk litt brunlig utflod, når jeg hadde vært på toalettet med nr to.. 
men som sluttet etter et par dager..

det kan jo være blodkar som har sprukket.. ofte det skjer, og om du ser på de bildene som ligger på bv, av fosterene i magen i forhold til uker. så kan du se at tarmen blir litt skvisa i ca uke 9-10 og oppover, som også bidrar til at man gjerne må trykke hardere, (og selvfølgelig den glatte muskulaturen bidrar), sånn at man da sprekker karene..
(huff dette ble knotete).. 

men så lenge du ikke har vondt, og fortsatt symptomer så tror jeg du skal ta det med ro:) om ikke så går det jo ann åringe gynekolog eller lignende, for å få en time til tidlig UL;) 

lykke til!:D krysser fingrer og tær!

det hjelp litt på beskymringen :)
det kommer som sagt ikke så ekstremt mye og det kommer lik mengde så og si hele dag..så det er jo noe.men syns noe blod er for mye egentlig da. Hvor lang tid tok det før det sluttet å blø hos deg??

HermineL skrev:
det kommer som sagt ikke så ekstremt mye og det kommer lik mengde så og si hele dag..så det er jo noe.men syns noe blod er for mye egentlig da. Hvor lang tid tok det før det sluttet å blø hos deg??

hehe:p

nei var ikke mye hos meg heller, men alt som ikker er lyst gjennom siktig eller lignende er skummelt for min del!:P hehe.. men har jo gått bra no siste uken ca, så tok ikke så lang tid før det gikk over.. jeg blødde også mye dagen etter sex, friskt rødt blod i uke 6 ca, og var hundre prosent sikker på at der mistet jeg. men var på ultralyd i uke 7+5 og da var alt normlt og hjerte slo!:) så nå har jeg bestemt meg for at det går bra, og jeg skal tørre å ha sex igjen. hehe:P stakkars mannen min.. men men. vil jo ikke miste!!! er jo dødsredd for det! ønsker oss sånn dette barnet!! <3
.. føler dagene går så fort:P men nå er alt normalt her! er jo redd for det ikke skal være liv, men har lest at har man mistet men at det ikke har kommet ut noe så skal man kjenne det på kroppen, og mine symptomer blir sterkere for hver dag. og puppene driiiit ømme fortsatt! så prøver å si det til meg selv at alt er braaa! 
tror du må ta tida med hjelp, men ingen hinder å ringe å få time hos gyn :) man vil jo så klart at alt skal vær bra!!! så det er ingen skam å ringe en gang for mye enn for lite!:) 

kailin skrev:

HermineL skrev:

hehe:p

nei var ikke mye hos meg heller, men alt som ikker er lyst gjennom siktig eller lignende er skummelt for min del!:P hehe.. men har jo gått bra no siste uken ca, så tok ikke så lang tid før det gikk over.. jeg blødde også mye dagen etter sex, friskt rødt blod i uke 6 ca, og var hundre prosent sikker på at der mistet jeg. men var på ultralyd i uke 7+5 og da var alt normlt og hjerte slo!:) så nå har jeg bestemt meg for at det går bra, og jeg skal tørre å ha sex igjen. hehe:P stakkars mannen min.. men men. vil jo ikke miste!!! er jo dødsredd for det! ønsker oss sånn dette barnet!! <3
.. føler dagene går så fort:P men nå er alt normalt her! er jo redd for det ikke skal være liv, men har lest at har man mistet men at det ikke har kommet ut noe så skal man kjenne det på kroppen, og mine symptomer blir sterkere for hver dag. og puppene driiiit ømme fortsatt! så prøver å si det til meg selv at alt er braaa! 
tror du må ta tida med hjelp, men ingen hinder å ringe å få time hos gyn :) man vil jo så klart at alt skal vær bra!!! så det er ingen skam å ringe en gang for mye enn for lite!:) 

kom faktisk ikke noe etter vi hadde sex sist..så det er noe :)
vel er fortsatt kvalm og døds sliten og trøtt og ikke mindre ømme bryster.så sånn sett ser det jo bra ut :) men håper det slutter å blø i dag.har ikke sagt noe om det til samboeren min heller...vil ikke at han skal beskymre seg til hjel om det ikke er noe

det virker nå som det avtar :) så spent på å se i morgen tidlig og det er bare rester av brunt som kommer på papiret.krysser fngrene :)

HermineL skrev:
det virker nå som det avtar :) så spent på å se i morgen tidlig og det er bare rester av brunt som kommer på papiret.krysser fngrene :)

men jeg kan jo ta feil.lik mengde som i går egentlig.virket vel bare mindre i går siden jeg var så ofte på do og nå har jeg ikke vært der i hele natt før ut på morran,og da var det litt der igjen.fortsatt ingen smerter eller feber.bare slapp og kvalm.så får håpe på det beste at det bare er et blodkar eller flere som har sprukket. driver å nyser støtt og stadig pga pollen også så det gjør vel at det ikke tetter seg så fort???

det gikk ikke bra.var spontanabort,men det skjedde visst før knøtte ble et forster.så dette var bare kroppen som ville ha ut rester.så var til utskraping i dag.

så da er det bare å vente til neste mens og begynner å prøve igjen

nei huff!!:( så trist!! dette er ikke noe kjekt! håper du får et lite nurk i magehuset igjen snart! sender en god klem! <3
hadde du vært på UL før hendelsen? :(

Så trist
håper en ny spire sitter fort og at den sitter i 9mnd lykke til!

Dette var trist å lese :-( Du må ha lykke til fremover, så håper jeg neste spire sitter fort og ikke minst i 9 hele mnd neste gang

Neii, så trist! Ønsker deg til videre og håper det vil ordne seg snart. Klem.

Back
Topp