Slimete avføring

Mammaen til Linde

Glad i forumet
Er det noen av småtrollene som har det? Her har mini hatt det et par dager og bæsjer sånn ca hundre ganger om dagen. Han virker blid og fornøyd ellers, men jeg blir jo litt bekymret...

Jaaa, min har hatt det maaasse.. Får din mm, eller mme? Har iallefall hørt at nesten all avføring er normal avføring når de får mm.. Men er du bekymret, så ta en tlf til HS? [:)] Jeg ble også kjempebekymret da han fikk sånn avføring, så skjønner du blir bekymret [:)]

Slimete her også... skikkelig æsje.. og samtidig knall grønn da. Men ikke så ofte bæsj som hos deg da. Kanskje en eller to ganger dagen de siste dagene. Ellers har det gått dager i mellom. Her spises grøt da [;)] I tillegg til pupp!

Kun pupp her. Det går jo så mye omgangssyke og andre magesykdommer nå, så det er jo ikke akkurat overraskende dersom storesøster har klart å dra med noe hjem fra barnehagen og smittet mini. Men han har tunge tissebleier, spiser godt og er blid og fornøyd, så han virker hvertfall ikke plaget.

Hvis dere andre også har opplevd det så er det vel ganske vanlig da. Takk for svar!

Lillebror har hatt slimete avføring den siste tiden, i tillegg til å bæsje ørten ganger til dagen, men regner med det er i forbindelse med at han holder på å få tann/tenner. Er visst ikke uvanlig det da.

Her var bæsjen slimete og mørkegrønn i nesten 10 dager FØR de første tennene kom. Med de to andre tennene fikk hun også den type bæsj samme dag som tanna kom..

Back
Topp